مدیرکل ورزش و جوانان یزد:

۵۵سمن در حوزه ورزش و جوانان یزد فعالیت می‌کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان‌، گفت: در حال حاضر بیش از 55 سازمان مردم نهاد زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان در استان یزد فعالیت می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوز «مسعود شریعتی» در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان که با حضور «سید مهدی طلائی مقدم» مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، سرهنگ«محمدرضا مزیدی» معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان،«مجید جوادیان‌زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان برگزار شد، اظهار کرد: کانون‌های مساجد فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای فردی هستند و باید بیش از پیش حمایت شوند.

 
وی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را ظرفیت مطلوب اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بر اساس وظایف ذاتی که به عهده دارد از کانون‌هایی که ظرفیت لازم برای باشگاه‌داری را دارند حمایت می‌کند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه با اشاره به نقش مساجد در توسعه اجتماعی،‌گفت: مساجد به عنوان خواستگاه انقلاب اسلامی مسئولیت مهمی در قابل اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به عهده دارد.
 
شریعتی توسعه اجتماعی را مستلزم هم‌افزایی تمام دستگاه‌ها و جریان‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در سطح استان و کشور عنوان و تصریح کرد: کانون‌های مساجد بازوی توانمندی برای مدیریت اجرایی استان در حوزه برنامه‌ریزی فرهنگی و هنری هستند.
 
این مسئول با بیان این که در حال حاضر بیش از ۵۵ سازمان مردم نهاد زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان یزد فعالیت می‌کنند،‌ خاطرنشان کرد:‌ کانون‌های مساجد می‌توانند با تقویت زیرساخت‌های اجرایی و برنامه‌ریزی خود بعد از تکمیل مدارک لازم جزو سازمان‌های مردم نهاد اداره کل ورزش وجوانان باشند.
 
وی در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت ساماندهی جوانان و نوجوانان برای پویایی و نشاط عمومی جامعه، تأکید کرد: برنامه‌ریزی صحیح برای قشر جوان در حقیقت هموار کردن مسیر توسعه اجتماعی،‌فرهنگی و اقتصادی آینده است.
 
منبع:ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..