معاون شهرداری یزد خبر داد؛

برگزاری اولین جشنواره گردشگری معلولین در یزد

no-thumbs

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان این‌که راهاسازی و اصلاح هندسی فضاهای شهری از جمله اولویت‌های اجرایی این معاونت است، گفت: اولین جشنواره گردشگری معلولین در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«حسین صالحیان» در دومین جلسه کارگروه «یزد شهر دوستدار معلول»، با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های گردشگری ویژه معلولین در شهر میراث جهانی یزد، اظهار کرد: مناسب سازی فضای شهری مستلزم پای کار آمدن تمام ظرفیت‌های علمی، انسانی و اجرایی است.

 
وی استفاده بهینه از ظرفیت انجمن‌ها و تشکل‌های معلولین برای تدوین و اجرای برنامه‌های مستمر در این حوزه را ضروری دانست و افزود: معاونت خدمات شهری و سازمان‌های تابعه سعی دارند با تدوین و اجرایی برنامه‌های متنوع و مستمر شرایط لازم را برای پویایی بیش از پیش شهروندان در سطح شهر یزد ایجاد کنند.
 
معاون خدمات شهری شهرداری یزد تشکیل کارگروه ویژه یزد شهر دوستدار معلول را از جمله اقدامات انجام شده در این معاونت عنوان کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیشنهاد کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری، در خصوص عنوان «یزد برای همه»، همزمان با آذرماه امسال(روز جهانی معلولین) اولین جشنواره گردشگری معلولین در یزد برگزار می‌شود.
 
صالحیان با اشاره به ضرورت مناسب‌سازی هتل‌ها و فضاهای سبز شهری برای معلولین، تصریح: راهاسازی و اصلاح هندسی فضاهای شهری از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار این معاونت در شهرداری یزد است.
 
این مسئول توزیع عادلانه خدمات را از دیگر اولویت‌های اجرایی شهرداری در یزد دانست و بیان کرد: جذب مشارکت اقشار مختلف به ویژه هنرمندان و طراحان بومی برای ارتقای سطح خدمات شهری ضروری است.
 
منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..