رضایتمندی مردم هدف اصلی پیشگامان توسعه ارتباطات

مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات گفت: افزایش کیفیت سرویس های اینترنتی و رضایت مشترکان هدف اصلی این شرکت است.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان مسعود بمانی پور پایش مداوم عملکرد بخش های مختلف شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات به قصد بهبود کیفیت سرویس های اینترنتی و تامین رضایت مردم را از مهم ترین اولویت های این شرکت دانست.

وی با بیان اینکه ظرفیت ارائه پهنای باند و انتقال دیتای این شرکت به ۱۰۰ گیگابایت افزایش یافته است، از کسب عناوین برتر در ارزیابی های مختلف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حوزه های مربوط به کیفیت سرویس و عملکرد در بین اپراتورهای ارتباطات ثابت(FCP) خبر داد و افزود:تلفن ثابت NGN پیشگامان در حال حاضر در استانهای تهران,خراسان رضوی ,یزد,اصفهان,بوشهر و هرمزگان قابل ارائه می باشد.
بمانی پور دریافت تقدیرنامه ۲ ستاره توسط این شرکت در ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور را نشان دهنده تلاش همه بخش های این مجموعه در جهت ارتقای کیفیت سرویس های این شرکت از جمله اینترنت ADSL و وایرلس,سرویس LTE و سرویس های تلفن ثابت و پهنای باند دانست.
مدیر عامل پیشگامان توسعه ارتباطات کنترل بهینه کیفیت را از دلایل اصلی رضایتمندی مشتریان این مجموعه دانست و نسبت به گسترش امکانات جهت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز امیدواری نمود.

بخش نظردهی بسته شده است..