امام جمعه یزد در جمع خبرنگاران:

رسالت سنگین خبرنگاران در جامعه/ خبرنگاران مراقب توطئه‌های دشمن باشند

امام جمعه یزد گفت: خبرنگاران مراقب توطئه‌های دشمن باشند و با آگاهی به آحاد جامعه از ترویج فرهنگ‌های غلط جلوگیری کنند.

به گزارش یزدی نیوز  آیت اله محمد رضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جمع خبرنگاران استان  با اشاره به اینکه عملکرد خبرگزاری‌ها در دنیا متفاوت است از خبرگزاری استان خواست در خبر‌های خود مواظب توطئه‌های مختلف دشمن از جمله توطئه‌های معنوی و اقتصادی باشند و با خبر‌های خود به مردم بصیرت و آگاهی دهند.

 
وی افزود: رسالت خبرنگاران در عصر حاضر سنگین است و باید مراقب توطئه‌های دشمنان به خصوص اسرائیل باشند و با آگاهی و اطلاع دادن به آحاد جامعه از ترویج فرهنگ‌های غلط جلوگیری کنند.
 
نماینده، ولی فقیه در استان به بیان اینکه تلاش دشمنان در زمینه هم پاشی خانواده‌ها و به انزوا کشیدن افراد است، ادامه داد: یکی از وظایف اصلی خبرنگاران شناساندن الگو‌های سالم و صحیح زندگی به جامعه و گسترش آن و جلوگیری از نفوذ فرهنگ‌های غلط غربی در جامعه است.
 
امام جمعه یزد گفت: خبرنگاران باید درد‌ها و نواقص و کمبود‌های جامعه را بشناسند و در زمینه تقویت خودباوری در جامعه گام بردارند.
 
آیت اله ناصری سیستم آموزشی کشور را نیازمند تحول دانست و گفت: بسیاری از نقص‌های جامعه ناشی از سطحی نگری در سیستم آموزشی است و باید سطحی نگری از سیستم آموزشی حذف و گسترش تفکر و تعقل و رژف نگری جایگزین آن شود.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بخش نظردهی بسته شده است..