استاندار یزد:

شهر هوشمند مهمترین ساختار اداری و اجرایی شهرداری است

no-thumbs

استاندار یزد گفت: باید در حوزه هوشمند سازی و مدیریت هوشمند سرآمد کشور باشیم.

به گزارش یزدی نیوز شهر هوشمند مهمترین ساختار اداری و اجرایی شهرداری است

محمد علی طالبی استاندار یزد، در جلسه شهر هوشمند، با بیان اینکه ما به عنوان یک استانی که برخوردار از ویژگی‌های مثبت و نگاه به چشم انداز آینده داریم باید در حوزه هوشمند سازی و مدیریت هوشمند سرآمد کشور باشیم،گفت: باید این جایگاه را به دست آوریم و عزم را به گونه‌ای جزم کنیم و تفاوت معنا را با سایر شهر‌هایی که بحث هوشمند سازی در شهرشان مطرح شده داشته باشیم.

 
وی با اشاره به اینکه ارزیابی از پیشرفت پروژه‌ها را در دستور کاری خود قرار خواهیم داد، گفت: یکی از فایده‌های بسیار مهم و مستتر در بحث هوشمند سازی توجه به کرامت انسانی افراد است.
 
طالبی با تاکید بر اینکه در بحث شهر هوشمند باید به این توجه شود که مردم یک پای کار هستند خاطرنشان کرد: آن‌ها باید طعم شیرین شهر هوشمند را بچشند و به همین دلیل است که باید اثرات آن را مورد ارزیابی قرار دهیم که به چه میزان مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد و همچنین به این نکته توجه داشته باشیم که هوشمند سازی چه کمکی به مردم خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه همه پروژه‌هایی که می‌خواهد اجرا شود باید با برچسب شهر هوشمند باشد، بیان کرد: با این کار می‌توانیم به اندازه‌ای بحث شهر هوشمند را عمومیت ببخشیم و مردم با آن آشنا شوند و فرهنگ سازی مناسبی در این خصوص برای استفاده از فرآیند آن به وجود آید.
 
طالبی شهر هوشمند را مهمترین ساختار اداری و اجرایی شهرداری دانست و گفت: به طور طبیعی بار اصلی مسئولیت بر دوش شهرداری است که اگر خوب عمل کند می‌تواند همه ادارات دیگر را بسیج کند که پای کار بیایند و اینکه انتظارات از دستگاه هم تعریف و به ما داده شود.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بخش نظردهی بسته شده است..