مسئول بسیج اصناف در یادواره شهدای اصناف:

ترویج فرهنگ شهادت رمز سعادت در دنیا و عاقبت بخیری است

مسئول بسیج اصناف استان یزد با بیان این‌که همراهی تمام بازاریان با فعالیت فرهنگی و ارزشی یکی از ویژگی‌های تجار و کسبه یزدی است،‌گفت: ترویج فرهنگ شهادت رمز سعادت در دنیا و عاقبت بخیری است.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ«علی اصغر سلمانی» در حاشیه چهاردهمین یادواره شهدای اصناف و بازاری استان یزد  با بیان این که تنها راه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است، اظهار کرد:‌ خوشبختان بازاریان یزدی از ابتدا تاکنون همراه و مروج ارزش‌های فرهنگی،‌دینی و انسانی انقلاب بوده و هستند.

 
وی با اشاره به توطئه‌های فرهنگی استکبار جهانی علیه وحدت و همبستگی درونی، افزود:‌ بازاریان در امور کاری و شخصی خود تبعیت از ولایت فقیه و پاسداری از دستاوردهای انقلاب را ملاک عمل خود قرار داده و سعی می‌کنند با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را بین اقشار مختلف به ویژه نسل جدید نهادینه سازند.
 
مسئول بسیج اصناف استان یزد در ادامه همراهی تمام بازاریان با فعالیت فرهنگی و ارزشی این نهاد انقلاب را یکی از ویژگی‌های تجار و کسبه یزدی دانست و گفت:‌ فرهنگ شهادت رمز سعادت در امور و عاقبت بخیری است.
 
سلمانی با بیان این‌که بسیاری از تجار و بازاریان پیشکسوت یزدی خود از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند،‌ تصریح کرد:‌ استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغ و تبیین ارزش‌های انقلاب از جمله راهکارهای موثر برای ترویج و تبیین ابعاد مختلف شهدا بین نسل جوان است.
 
این مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی و آموزشی بسیج اصناف در استان یزد،‌ خاطرنشان کرد:‌ برگزاری کلاس‌های فقه بازار،‌ برگزاری دوره‌های آموزشی بازاریابی و اخلاق حرفه‌ای از جمله اقدامات این سازمان برای توانمندسازی بیش از پیش کسبه و بازاریان در یزد است.
 
وی تلاش برای توسعه اقتصادی و رونق بازار را از جمله ضرورت‌های اجرایی دانست و بیان کرد:‌ با توجه به نقش بازاریان در توسعه اقتصادی و اجتماعی استان و کشور مسئولان باید بیش از پیش برای ساماندهی اوضاع اقتصادی تلاش کنند.
 
مسئول بسیج اصناف استان یزد در پایان گفت:‌ سازمان بسیج اصناف استان سعی دارد با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مختلف بازاریان را برای تقویت و مدیریت بحران اقتصادی یاری کند.
 
منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..