گرما تا پایان هفته در یزد ادامه دارد

کارشناس اداره هواشناسی یزد گفت: ایستگاه‌های هواشناسی اردکان، اشکذر، میبد، عقدا و یزد برای اولین بار دمای 42 تا 44 درجه سانتی‌گراد را تجربه کردند.

به گزارش یزدی نیوز اولین بار در سال‌جاری دمای ۴۴ درجه و میبد، عقدا دمای ۴۳ درجه و ایستگاه مرکز شهر یزد دمای ۴۲ را ثبت کرده است.

 
«محمدرضا شیرغلامی» با اشاره به اهمیت پیش بینی وضعیت جوی استان در روزهای آینده، اظهار کرد: استان یزد در روز گذشته با دمای ۴۴ درجه گرمترین روز سال را تجربه کرده است.
 
وی افزود: ایستگاه‌های اردکان و اشکذر اولین بار در سال‌جاری دمای ۴۴ درجه و میبد، عقدا دمای ۴۳ درجه و ایستگاه مرکز شهر یزد دمای ۴۲ را ثبت کرده است.
 
کارشناس اداره هواشناسی یزد با بیان این‌که استان یزد نیز روز گذشته بعد از اهواز گرم ترین مرکز استان کشور بود، گفت: تداوم وضعیت ارتفاع جنب حاره‌ای، باعث شده تا این شرایط در هفته جاری هم ادامه داشته باشد و حتی در پایان هفته افزایش دمای دوباره نیز داشته باشیم.
 
شیرغلامی، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود دمای استان یزد در هفته جاری بین ۴۱ تا ۴۳ درجه در نوسان باشد و این شرایط منحصر به استان یزد نیست بلکه  این وضعیت در کل کشور پایدار است.
 
منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..