توضیحات معاون آموزش وپرورش یزد در خصوص نحوه توزیع کاغذ دولتی

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد گفت: ۹۴ درصد کاغذ توزیع شده بین مدارس دولتی و فقط شش درصد آن به مدارس غیردولتی اختصاص یافته است.

به گزارش یزدی نیوز «علیرضا جلالی علی‌آبادی» در خصوص نحوه و میزان کاغذ اختصاص یافته دریافتی و توزیع شده با نرخ مصوب دولتی اظهار کرد: مطابق مصوبه جلسه نحوه چگونگی توزیع کاغذ تنظیم بازار که در سازمان صنعت,معدن و تجارت یزد برگزار شد، سهمیه در نظر گرفته شده برای مدارس دولتی و غیردولتی و پیش دبستانی‌های سطح استان ۲۳ هزار کارتن کاغذA4معادل ۱۱۵ هزار بسته است.

 
وی افزود:‌ از سهمیه در نظر گرفته شده تاکنون تعداد ۶۲۸۰ کارتن کاغذA4  معادل ۳۱۴ هزار بسته تحویل این اداره‌کل شده که معادل ۲۷ درصد سهمیه کاغذ A4 در نظر گرفته شده است.
 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد گفت: کاغذهای تحویل داده شده با توجه به درخواست بین ۱۳ منطقه، ناحیه و شهرستان توزیع گردیده و ادارات با توجه به درخواست و نیاز مدیران مدارس کاغذA4   را توزیع نموده که لیست توزیع و اسامی مدارس نواحی یک و دو یزد به دستگاه‌های مسئول ارسال شده است.
 
جلالی تصریح کرد: ۹۴ درصد کاغذ توزیع شده بین مدارس دولتی و فقط  شش درصد آن به مدارس غیردولتی اختصاص یافته که گفتنی است؛ حدود ۱۵ درصد از دانش‌آموزان استان یزد در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.
 
این مسئول خاطر نشان کرد: با عنایت به مصوبه فوق مابقی سهمیه اختصاص یافته به محض تحویل یعنی بعد از توزیع سهمیه دانشگاهها که ایام امتحانات را می‌گذرانند به صورت متناوب و سهمیه بندی شده بین ادارات و متعاقب آن مدارس متقاضی توزیع می‌شود.
 
منبع:ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..