فیلم: کت واک کودکان در پاساژی در یزد که باعث عصبانیت امام جمعه شد

انتشار تصاویر مربوط به کت واک کودکان در یک مرکز خرید یزد باعث واکنشهای متعددی شده است.

به گزارش یزدی نیوز انتشار تصاویر مربوط به کت واک کودکان در یک مرکز خرید یزد باعث واکنشهای متعددی شده است. همچنین در این هفته یک برنامه دوچرخه سواری بانوان یزدی در یکی از پارکها با حمایت نهادهای مسئول برگزار شد که گویا این مسئله هم مورد انتقاد قرار گرفته است.
 

اسامی ترویج کنندگان اباحه گری و بی‌حیائی در یزد را به مردم اعلام خواهم کرد

 
خطیب این هفته نماز جمعه یزد با تأکید بر اینکه دشمنان و عاملان داخلی آن برای دور کردن جامعه از ایمان، ترویج سبک زندگی غربی و ضربه به بنیان خانواده‌های ایرانی تلاش می‌کنند، از هنجارشکنی‌های اخلاقی و فرهنگی در یزد انتقاد کرد و متذکر شد: برگزاری فشن شو کودکان و اجبار و تشویق آن‌ها به جولان دادن بالباس‌های نیمه عریان در دید عموم که اخیراً دریکی از پاساژهای یزد اتفاق افتاد و ترویج بی‌حیائی و بی‌حجابی در شهر به‌خصوص در بوم گردی‌ها و اماکن تاریخی یزد نیز اقدامی در این راستا است که باید با آن برخورد کرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد همچنین با انتقاد از اینکه جریانی بی‌تفاوت به جایگاه و کرامت زنان یزدی و در مسیر هوس رانی و منافع خود برای ترویج دوچرخه‌سواری بانوان در معابر و خیابان‌های شهر تلاش می‌کند، افزود: این اقدامات چه توجیهی می‌تواند داشته باشد و چه دردی از بانوان جامعه دوا خواهد کرد.
 
امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه پیش‌ازاین نیز به عاملان چنین اقداماتی هشدار داده بودم و برای جلوگیری از این بی‌حیائی‌ها و ترویج بی‌اخلاقی پیگیری کرده بودم، خاطرنشان کرد: اگر عاملین این برنامه‌ها از اقدامات هنجار شکنانه خود دست برندارند، اسامی آن‌ها را اعلام خواهد کرد و سکوت خود را می‌شکنم.
 
وی با انتقاد از اینکه کسانی که درد رشد و تعالی جامعه و حل معضلات مردم رادارند، باید برای ترویج اخلاق، رشد تربیتی جوانان و حل معضلات اقتصادی و دستگیری از نیازمندان شهر تلاش کنند، یادآورشد: متولیان فرهنگی و مسئولین نباید نسبت به معضلات جامعه و نیازهای مردم بی‌تفاوت باشند.
 

ماجرای کت واک در یزد  چه بود؟

تعدادی از خانواده های یزدی، کودکان خود را برای نمایش کت واک به یکی از پاساژ های یزد برده و در یک برنامه لباس های جدید ارائه شده را در تن دختران به نمایش گذاشتند. یکی از فیلم های این رخداد را ببنید.
 
کت واک یا رانوی به سکوئی به شکل تی انگلیسی گفته می‌شود که مدل‌های مرد یا زن برای نمایش لباس‌های خود به شکل خاصی از اجرا روی آن راه میروند. مدل‌ها یک به یک تا پایان سکو رفته و پس از چرخشی به آغاز آن باز میگردند. اجرای کت واک قوانین خاصی دارد و با توجه به نوع برند، محصولات برند و… اجراها میتوانند متفاوت اجرا شوند. 
 
برای نمایش فیلم به نرم افزار فلش نیاز دارید
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..