مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد:

رسانه‌های استان یزد طبقه‌بندی می‌شوند

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد از برنامه‌ریزی برای طبقه‌بندی و دسته‌بندی نشریات و خبرگزاری‌های استان یزد بر اساس کارکرد و عملکرد آنها خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز علی صالحی در مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد در خانه مطبوعات با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره مطبوعات اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این جشنواره‌ها گامی برای شورآفرینی بیشتر در جمع رسانه‌ای های استان یزد باشد.

 
وی عنوان کرد: تلاش همه ما حرکت به سمت تعالی است و معتقدم هر گامی که می‌تواند کیفیت اخبار، گزارش‌ها و مطالب در رسانه‌ها را ارتقاء دهد باید حمایت شود.
 
صالحی بیان کرد: یکی از درخواست‌های قدیمی اصحاب رسانه استان یزد همواره این بوده که افراد فعال که برای رسانه‌ها وقت و عمر خود را گذاشته‌اند و کار حرفه‌ای انجام می‌دهند، به شکل متفاوتی دیده شوند.
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد خاطرنشان کرد: بر این اساس به دنبال طبقه‌بندی و دسته‌بندی رسانه‌ها، نشریات و خبرگزاری‌های استان بر اساس کارکرد و عملکرد آنها هستیم و اقداماتی نیز در این زمینه انجام شده است.
 
وی عنوان کرد: نتیجه این طبقه‌بندی در برنامه‌های مختلف از جمله نشست‌های خبری، مراسم‌ها و … اعمال می‌شود.
 
صالحی تصریح کرد: این اقدام به طور قطع حاشیه‌هایی به دنبال خواهد داشت اما در نهایت به ارتقاء جایگاه رسانه‌ها به ویژه رسانه‌هایی که در رده‌های پایین‌تر قرار گرفته‌اند، منجر خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: این طبقه‌بندی‌ها انجام شده و روند انجام و نحوه طبقه‌بندی آن به زودی اعلام خواهد شد.
 
، در این مراسم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و جمعی از اهالی رسانه از پوستر نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد رونمایی شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..