نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های یزد برگزار می‌شود

رئیس خانه مطبوعات یزد از برگزاری نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز فرزاد فیضی در آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش اصلی، ویژه و جایزه فصل برگزار می‌شود.

 
وی افزود: بخش اصلی شامل همه تولیدات رسانه‌ای در چهار قالب سرمقاله و یادداشت، گزارش، مصاحبه و عکس شامل عکس خبری و گزارش تصویری برگزار خواهد شد.
 
فیضی عنوان کرد: بخش ویژه با دو موضوع رونق تولید و نماز و نیایش و در قالب‌های سرمقاله، خبر، تیتر، گزارش، یادداشت و مصاحبه برگزار می‌شود.
 
رئیس خانه مطبوعات خاطرنشان کرد: جایزه فصل نیز به آثار با موضوع اخلاق رسانه‌ای تعلق خواهد گرفت.
 
وی یادآور شد: آثاری که از اول فروردین ماه سال ۹۸ تا ۳۰ شهریورماه سال جاری در رسانه‌های استان تولید شده باشند، امکان شرکت در این جشنواره را خواهند داشت.
 
فیضی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را ۳۰ شهریورماه اعلام کرد و افزود: قرار است داوران جشنواره از میان اساتید رسانه و ارتباطات استان یزد انتخاب شوند.
 
رئیس خانه مطبوعات استان یزد خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره همچنین اهالی رسانه و مطبوعات می‌توانند داوران مدنظر خود را به خانه مطبوعات پیشنهاد کنند تا از بین آنها سه یا چهار داور انتخاب شوند.
 
وی اظهار امیدواری کرد: با برگزاری این جشنواره‌ها به صورت فصلی، اهالی رسانه استان کنشگری بیشتری نسبت به مسائل استان داشته باشند.
 
 در این مراسم از پوستر جشنواره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد و جمعی از اصحاب رسانه استان رونمایی شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..