در روزهای ۵ و ۶ تیرماه؛

برگزاری کارگاه ملی برنامه‌ریزی فرهنگی رویدادهای کتابخوانی در یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری کارگاه ملی برنامه ریزی فرهنگی رویدادهای ترویج کتابخوانی به میزبانی یزد در روزهای پنجم و ششم تیرماه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز مجید جوادیان زاده،  در نشست هماهنگی برگزاری کارگاه برنامه ریزی فرهنگی رویدادهای ترویج کتابخوانی اظهار داشت: این کارگاه با توجه به اینکه یزد به عنوان پایتخت کتاب انتخاب شده، به میزبانی یزد برگزار می‌شود.

 
وی عنوان کرد: در این کارگاه ملی، معاونان فرهنگی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور حضور دارند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد میزبان آنها خواهد بود.
 
جوادیان زاده ادامه داد: در این کارگاه همچنین معاونین فرهنگی رسانه ای ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور نیز حضور خواهند داشت.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد یادآور شد: این همایش در روزهای پنجم و ششم تیرماه با حضور علی اصغر سید آبادی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابراهیم حیدری مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
 
جوادیان زاده خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری برنامه های یزد، پایتخت کتاب ایران، برنامه های استانی، ملی و بین المللی برنامه ریزی شده است که این همایش نیز در قالب برنامه های کشوری به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار می شود.
 
 استان یزد در سال ۹۸ به عنوان پایتخت ملی کتاب ایران معرفی شده است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..