شناسه خبر: 72241 منتشر شده در مورخ: 1398/03/29 ساعت: 22:22 گروه: اجتماعی
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد: تسریع در روند خدمت رسانی به مردم، بهترین نوع تکریم ارباب رجوع و مدیریت جهادی است.

به گزارش یزدی نیوز، عرشیان در نشست هم اندیشی تکریم ارباب رجوع افزود: اجرای موفق طرح تکریم ارباب رجوع که از مهمترین موضوعات در قوه قضائیه است منجر به توسعه سلامت اداری و تسریع در روند خدمت رسانی به مردم می شود.

 
وی گفت: دستگاه قضا از پرمخاطب ترین نهادها در بین آحاد مردم و جامعه است و در همین راستا باید امسال نیز همچون سال قبل در این زمینه برنامه ریزی صورت گیرد.
 
وی ابراز داشت: دستگاه قضایی تمام جدید و تلاش خود را در جهت تکریم مراجعان به دادگستری بکار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی کند ولی هنوز به مرحله اعلی نرسیده است و با ارتقاء کیفیت این مدل، دستگاه قضاء به یکی از اهداف متعالی خود نزدیک می شود.
 
این مقام قضایی بر اهتمام هرچه بیشتر دستگاه قضا به پاسخگویی مناسب و منطقی به ارباب رجوع در این جلسه تأکید کرد و اظهار داشت: افزایش کیفیت ارائه خدمت، بهبود رفتار با مراجعان، نظارت بر عملکرد کارکنان، کاهش اطاله وقت رسیدگی، مسائل رفاهی و پارکینگ از مهمترین اهداف اجرای این طرح در این دادگستری است.
 
در پایان این نشست که نمایندگانی از معاونت ها، دادگستری استان، شهرستان و دادسرا حضور داشتند، پیشنهادات و نظرات در مورد موضوع طرح و برنامه های تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی تدوین و تصویب شد.
 
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
google-buzz twitter digg facebook linkedin
کلید واژه
 
نظرات | 0 نظر
captcha
Page Generated in 0/1431 sec