‌‌۱۷۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح مشارکت اجتماعی بهزیستی شرکت کردند‌

سرپرست بهزیستی استان یزد با اشاره به اینکه بهزیستی سرآغاز حرکت طرح مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان است گفت: ۱۷۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح مشارکت اجتماعی بهزیستی شرکت کردند.

به گزارش یزدی نیوزنادر هومنیان  در آیین اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان بهزیستی استان یزد اظهار داشت: جامعه نسبت به مسائل اجتماعی حساس تر شده است و با طرح موضوع مسائل اجتماعی و آسیب های اجتماعی نسبت به این مسائل مطالبه گر است.

 
وی سرآغاز حرکت طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان را در بهزیستی دانست و گفت: همراهی معلمان آموزش و پرورش به عنوان تسهیلگران این طرح نشان از مسئولیت اجتماعی آنها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
 
وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت آموزش و پرورش توسط بهزیستی در مدارس اجرا شده است، اظهار داشت: همکاری و تعامل بین بخشی بهزیستی و آموزش و پرورش نوید بخش آینده روشن جهت انجام تکالیف اجتماعی است.
 
 
سرپرست بهزیستی استان یزد در ارتباط با گستره اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در مدارس گفت: این طرح  در ۱۱ مدرسه شهرستان یزد و ۲۲ مدرسه شهرستان میبد اجرا شده است و هزار و ۷۰۰ دانش آموز در آن مشارکت نموده‌اند.
 
وی گفت: بر اساس این طرح بهزیستی اقدام به برگزاری جلسات آموزشی ویژه دانش آموزان در قالب پروژه کار گروهی می کند که آموزش و ترویج پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با مشارکت اجتماعی دانش آموزان و اجتماعی شدن آنها در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مدنظر است.
 
هومنیان افزود: دانش آموزان با کار گروهی و مشارکتی خود در مدرسه پروژه‌های اجتماعی را مطرح کرده و راهکارهای مناسبی برای آن ارائه می‌دهند که در نهایت با همراهی خودشان در قالب آن پروژه حمایت یابی و اجرا می‌شود.
 
در این آیین از معلمان تسهیلگر در اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان تجلیل شد.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..