امام جمعه یزد:

خاموشی کامل بعد از ساعت اداری در ادارات یزد حاکم شود

امام جمعه یزد گفت: ساعت کاری ادارات در تابستان به دلیل کمک به کاهش مصرف برق، تغییر کرده بنابراین لازم است خاموشی کامل بعد از ساعت اداری در ادارات یزد حاکم شود.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار مدیران شرکت‌های توزیع و برق منطقه ای یزد با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات اظهار داشت: ساعت کاری تغییر کرده اما در برخی ادارات بعد از ساعت کاری همه می روند و یک نفر باقی‌ماند که برای این یک نفر هم باید سیستم سرمایشی روشن باشد و هم سیستم روشنایی بنابراین عملاً اتفاقی نخواهد افتاد.

 
وی عنوان کرد: این طرح زمانی می‌تواند موثر باشد که خاموشی کامل بعد از ساعات اداری در ادارات یزد حاکم شود.
 
امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌هایی که استان یزد در حوزه برق داشته است، افزود: خوشبختانه در استان اقدامات بسیار خوبی انجام شده و مردم نیز رضایتمندی کامل از نحوه برق رسانی دارند.
 
ناصری با تاکید بر ضرورت استفاده از انرژی‌های پاک عنوان کرد: یزد ظرفیت بسیار زیادی برای این موضوع دارد و می توان از تابش شدید نور خورشید که گرمای کلافه کننده ای به دنبال دارد، برق تولید کرد و این نعمت نباید هدر برود.
 
وی در مورد مدیریت مصرف برق نیز بیان کرد: برای این امر باید ظرفیت های تبلیغی استان به ویژه رسانه‌های مختلف برای فرهنگ‌سازی مدیریت بهینه مورد استفاده قرار گیرند.
 
ناصری فرهنگ‌سازی در حوزه مدیریت مصرف را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: این موضوع باید مورد توجه مسئولان امر باشد.
 
وی از رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان یک ظرفیت بسیار خوب برای اطلاع رسانی به مردم یاد کرد و افزود: این ظرفیت باید به بهترین نحو ممکن در این امور مورد استفاده قرار گیرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..