بخشدار مرکزی یزد:

چارت اداری بخشداری‌های یزد تقویت شود

بخشدار مرکزی یزد خواستار تقویت چارت اداری بخشداری‌های استان یزد شد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحسین پاکدل در نشست مشترک معاونان استاندار یزد، فرمانداران و بخشداران استان با استاندار اظهار داشت: مسئولیت‌ها و وظایفی که قانون بر عهده بخشداری‌ها گذاشته متناسب با چارت اداری آنها نیست.

 
وی افزود: چارت اداری بخشداری‌ها بسیار ضعیف است و با این شرایط نمی‌توانیم انتظاراتی که بخشداری‌ها وجود دارد را محقق کنیم.
 
بخشدار مرکزی یزد خواستار تقویت چارت اداری بخشداری‌ها شد و بیان کرد: حداقل یک معاون یا جانشین به بخشداری‌ها اضافه شود تا بتوانیم امور را به شکل بهتری به پیش ببریم.
 
پاکدل یادآور شد: اکنون در برخی مناطق یزد به دلیل کمبود زمین، تغییر کاربری‌ها در حال وقوع است و مردم از بخشداری انتظاراتی دارد که که توان تحقق آنها را نداریم.
 
وی افزود: متاسفانه شاهد تغییر کاربری اراضی کشاورزی هستیم و مردم نیز در این زمینه مراجعاتی به بخشداری دارند اما قادر نیستیم مسائل آنها را برطرف کنیم بنابراین خواستار نگاه ویژه از مدیریت ارشد استان هستیم.
 
 در این جلسه فرمانداران و بخشداران مناطق مختلف استان یزد به بیان مسائل و دیدگاه‌های خود در زمینه‌های مختلف از جمله سند آمایش، تنظیم بازار، طرح‌های عمرانی اولویت‌دار و … پرداختند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر
 

بخش نظردهی بسته شده است..