دبیر ستاد انتخابات استان مطرح کرد:

نظارت بر حسن اجرای ماده ۵۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی

دبیر ستاد انتخابات استان یزد از حسن اجرای ماده ۵۹ قانون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مبنی بر ممنوعیت فعالیت تبلیغاتی کارمندان دولت در ساعات اداری و استفاده از وسایل اداری له یا علیه نامزدهای احتمالی انتخابات خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان ‌یزد گفت: نظر به شروع فرآیند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در اجرای ماده ۵۹ قانون انتخابات مجلس مصوب هفتم آذرماه ١٣٧٨ با اصلاحات بعدی، نظارت کامل بر اجرای ماده قانون مذکور به واحدهای ذیربط ابلاغ و آغاز شده است.

"سیدمهدی طلائی مقدم" ادامه داد: بر این اساس فعالیت تبلیغاتی کارمندان دولت در ساعت اداری ممنوع و استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارتخانه ها، ادارات، شرکت های دولتی و موسسات وابسته به دولت، شهرداری ها، شرکت ها و سازمانهای وابسته به آنها و نهادها و موسسات که از بودجه عمومی استفاده می نمایند له یا علیه نامزدهای احتمالی ممنوع می باشد.
دبیر ستاد انتخابات استان در پایان ‌سخنان خود خاطرنشان کرد: این موارد به فرمانداران، شهرداران و مدیران و رؤسای سازمان ها، ادارات و نهادهای انقلابی ابلاغ شده و لازم الاجراست.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..