مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

۶۹ تیم امدادرسانی به حادثه‌دیدگان جاده‌ای خدمت‌رسانی کردند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۶۹ تیم امدادرسانی به حادثه دیدگان جاده ای خدمت رسانی کردند.

به گزارش یزدی نیوزمحسن حرازی زاده  اظهار داشت: ۳۲۳ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۶۹ تیم به همراه ۳۴ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای شش مورد عملیات رهاسازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

 
وی، میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه از زمان اطلاع تا حضور در صحنه را ۱۹ دقیقه و ۴۱ ثانیه همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و ۱۷ دقیقه و ۱۳ ثانیه اعلام کرد.
 
حرازی زاده خاطرنشان کرد: تمام پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد همچنین از انجام ۴۹ حادثه و نجات ۹ نفر در یک ماهه گذشته خبر داد و بیان کرد: عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل ۱۳ عملیات جاده‌ای، ۱۷ خدمات حضوری و چهار عملیات مناسبتی، یک عملیات دریایی و ساحلی، پنج مورد امداد و نجات کوهستان، هفت مورد عملیات نجات سیل و آبگرفتگی و دو مورد امداد صنعتی و کارگاهی بوده است.
 
حرازی زاده افزود: طی این عملیات ۹۵۹ نفر دچار حادثه شدند که ۴۴ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۳۱ نفر در خدمات حضوری و ۸۵۹ نفر در امداد مناسبتی، پنج نفر عملیات دریایی و ساحلی، کوهستان پنج نفر، ۱۳ نفر امداد سیل و آب گرفتگی و دو نفر امداد صنعتی و کارگاهی از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..