تجربه تلخ مذاکره با آمریکا را هیچ‌گاه ‌‌تکرار نمی‌کنیم‌

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نیست گفت: مذاکره با آمریکا تجربه‌ای تلخ است که هیچ گاه آن را تکرار نمی‌کنیم.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام محمد شریف حسینی کوهستانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد با اشاره به اینکه بحث تبلیغات موضوع بسیار مهمی است که در تمام بخش‌های زندگی انسان وجود دارد اظهار داشت: تنها بحث تبلیغ فرهنگی و دینی در زندگی انسان نیست بلکه در تمام حوزه‌ها، تبلیغات به شیوه‌ها و روش‌های مختلف وجود دارد.

 
وی با بیان اینکه در حوزه‌های نظامی و تهاجم‌های نظامی هم تبلیغات به صورت بسیار گسترده هست خاطرنشان کرد: در هر حوزه‌ای اگر به درستی تبلیغ نکنیم، قطعا نمی‌توانیم به آن اهدافی که به دنبال آن هستیم دست پیدا کنیم.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: می توان ادعا کرد که امروز به وسیله تبلیغات، هر چیزی را بشنویم و هر آنچیزی را که اراده کنیم، ببینیم و این موضوع نشان دهنده تعدد بسیار بالای ابزار تبلیغ است.
 
حسینی کوهستانی خاطرنشان کرد: جهان به نظریه دهکده جهانی یا رسیده و یا در آستانه رسیدن به آن است و ما الان در این شرایط قرار داریم که ابزار و وسایل تبلیغاتی بسیار زیاد است و هر چیزی را بخواهیم می‌توانیم بشنویم یا ببینم.
 
 
وی تصریح کرد: البته در این رابطه یک موضوع بسیار مهم وجود دارد و آن این است که مفهوم دیدن و شنیدن به آن نیست که ما هر چیزی را خودمان بخواهیم ببنیم و بشنویم در اختیار داشته باشیم بلکه آن چیزی را می‌بینیم و می‌شنویم که یک سری افراد و مراکز دارای قدرت و ابزار در عرصه تبلیغات می‌خواهند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: در این دنیا و برای ساکنان این زمین، خیلی از تصمیمات برای افراد مختلف توسط دیگران گرفته می‌شود و اینطور نیست که همه افراد برای خودشان تصمیم بگیرند.
 
حسینی کوهستانی بیان کرد: خبرهایی که ما امروز از رسانه‌های عالم مشاهده و استفاده می‌کنیم، در خیلی از موارد به دور از حقایق است و ما نمی‌توانیم به حقیقت‌ها دست پیدا کنیم.
 
وی ادامه داد: ما نمی‌دانیم این محتواها، ابزار و اخباری که در فضاهای سایبری وجود دارد، از کدام مرکز و با کدام تفکر و اعتقادی آماده می‌شوند و در اختیار ما قرار می‌گیرند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه در رابطه با انقلاب اسلامی دشمنان ما حقایق را به جهانیان نمی‌گویند افزود: در رابطه با ظلم مستکبرین، تعدی و ظلم و جور آنها به کشورهای ضعیف و مسلمان و اسلامی، دشمنان حقایق را نمی‌گویند و نمی‌گذارند جهانیان بفهمند که در یمن، سوریه، عراق و افغانستان چه ظلم‌هایی از سوی استکبار انجام شده و می‌شود.
 
حسینی کوهستانی بیان کرد: قرآن کریم در ارتباط با این موضوع می‌فرماید که اگر مسلمانان به حرف‌های ظالمان گوش کرده و آن را باور کنند، دشمن آنها را به قبل از اسلام و دوران بدبختی باز می‌گرداند.
 
وی با بیان اینکه ما امروز تجربه بسیار زیادی از بدعهدی دشمن داریم گفت: ما چند مرتبه در طول این ۴۰ سال با دشمنان به ویژه آمریکایی ها صحبت کردیم اما آنها حتی امضای خود را هم نادیده گرفتند و بر هیچ یک از پیمان های خود باقی نماندند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: دشمن ممکن است خودش وارد نشود و واسطه برای فریب مسلمانان بفرستد، همین دیروز فرستاده آمریکا به دیدار مقام معظم رهبری آمد و ایشان هم فرمودند که ما سالیان سال و در جاها و موضوعات مختلف بدعهدی آمریکایی‌ها و اقداماتشان در قبال مذاکرات را مشاهده کردیم و به هیچ عنوان تجربه تلخ مذاکره را تکرار نمی‌کنیم.
 
حسینی کوهستانی بیان کرد: ما در طول تاریخ هم بدعهدی‌های دشمنان نسبت به مسلمانان را مشاهده می‌کنیم و در طول این ۴۰ سال هم دشمن از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و هرگاه مذاکره‌ای صورت گرفت، آنها سریعا عهدشکنی کردند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..