رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

۱۶ هزار تن شکر در یزد توزیع شد/ثبات در قیمت مرغ در بازار یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از توزیع ۱۶ هزار تن شکر در بخش صنف، صنعت و خانوار استان یزد از ابتدای طرح تنظیم بازار تاکنون خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا علمدار یزدی در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان یزد که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد برگزار شد، در مورد آخرین وضعیت توزیع شکر تنظیم بازار استان یزد اظهار داشت: از ابتدای طرح تنظیم بازار توزیع شکر تاکنون بیش از ۱۶ هزار تن شکر در بخش صنف و صنعت و خانوار استان توزیع شد.

 
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ هزار تن شکر با قیمت تنظیم بازار در بین صنف و صنعت و نیز میزان ۵۷۰ تن برای بخش میان خانوارها از طریق فروشگاه‌های سطح استان توزیع شده است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد خاطرنشان کرد: طی گزارش بازرسان و بازدیدهای میدانی، شکر آزاد به قیمت ۴ هزار و ۷۰۰ تومان در استان در حال فروش است که نسبت به هفته‌های گذشته کاهش محسوسی داشته است.
 
علمدار یزدی در مورد قیمت مرغ نیز بیان کرد: نرخ کشوری مرغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده که در یزد به ثبات خوبی در زمینه قیمت رسیدیم و حتی گزارشاتی داریم که در استان پایین‌تر از مصوبه کشوری در حال فروش است.
 
وی ادامه داد: در مورد میوه و تره بار شهرداری اعلام آمادگی می‌کنیم که بازارچه یا غرفه‌های عرضه مستقیم میوه و تره بار را در سطح شهرستان مرکز استان ایجاد کنند و میوه‌های تنظیم بازار را با نرخ مصوب به فروش برسانند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..