جدال حساس صدرنشینان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی

مقاومت گلساپوش یزد در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور و در دیداری حساس و خارج از خانه به مصاف موج‌سواران نوشهر می‌رود.

به گزارش یزدی نیوزهفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران پنجشنبه شب ۲۳ خردادماه با برگزاری شش دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین این بازی‌ها مقاومت گلساپوش یزد از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه حسینی نوشهر به مصاف موج سواران این شهر می‌رود.

 
این بازی را نوروز آرخی، محسن تقی پور، امید خزایی و محمد چوپانی قضاوت می‌کنند و محمد پناهی ناظر بازی است.
 
در دیگر بازی این هفته ایفا اردکان دیگر نماینده استان یزد از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی اردکان میزبان شهریار ساری است که این بازی را حسام عرب، بهمن آزادگان، شهرام ایزدی و  صادق صحرانورد داروی و صدرالدین موسوی، نظارت می‌کند.
 
در دیگر بازی‌های این هفته شهرداری سمنان از ساعت ۲۰:۴۵ پذیرای تیم شهرداری بندرعباس است و پارس جنوبی نیز در بندرگز به مصاف تیم ملوان می‌رود، دریانوردان بوشهر در خانه با شهدا چلیچه مصاف می‌کند و شاهین خزر رودسر هم از ساعت ۲۱:۰۰ در ورزشگاه شهرداری این شهر با جهان نژادیان آبادان بازی می‌کند.
 
گفتنی است؛ تا پایان هفته نهم بازی‌ها تیم‌های گلساپوش یزد، موج‌سواران نوشهر، پارس جنوبی و ایفا اردکان به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی مسابقات جای دارند.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..