اجرای طرح سفره های مهربانی هلال احمر استان یزد / برپایی ۵۴۸ سفره مهربانی در مناطق محروم استان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: 548 سفره مهربانی در مناطق محروم استان یزد با مشارکت خیرین و داوطلبان هلال احمر برپا که 84160 نفر از این سفره ها یهره مند شدند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : در ماه مبارک رمضان امسال، سفره های مهربانی داوطلبان هلال احمر استان یزد در دو بخش روستایی و شهری ، نیازمندان و بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانواده یا خانواده های بی سرپرست و ایتام و خانواده های کم برخوردار مناطق محروم برپا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : ۵۴۸ سفره مهربانی ( به تفکیک ۳۸۴ شهری و ۱۶۴ روستایی) با مشارکت داوطلبان و خیرین هلال احمر در مناطق محروم استان برپا که ۸۴۱۶۰ نفر از این سفره ها بهره مند شدند.

وی با اعلام اینکه ارزش ریالی سفره ها ۲۱۹۲۰۰۰۰۰۰ ریال بوده است عنوان داشت : طرح سفرهای مهربانی شبکه گسترده‌ای در تقویت مشارکت‌های مردمی و همدلی و همدردی با خانواده‌های نیازمند و مستمند است.

حرازی زاده افزود: جمعیت هلال احمر با هدف حمایت از نیازمندان آسیب‌پذیر از طریق سازماندهی و بهره‌مندی از توان اقشار و افرادی که داوطلبانه به عضویت افتخاری جمعیت درآمده‌اند، فعالیت می‌کند.

 وی با اشاره به اینکه ۱۹۱۰ نفر از داوطلبان در این طرح مشارکت داشتند ، تصریح کرد: این سازمان با استفاده از خدمات داوطلبانه، نیاز اقشار آسیب‌پذیر را شناسایی و برآورده می‌کند، به عبارت دیگر سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حلقه اتصال میان نیاز نیازمندان و توان توانمندان است.

بخش نظردهی بسته شده است..