فرماندار اشکذر:

مسئولان از اجرای برنامه‌های تکراری برای اوقات فراغت پرهیز کنند

فرماندار اشکذر گفت: مسئولان از اجرای برنامه‌های یکنواخت و تکراری در ایام اوقات فراغت خودداری کرده و به دنبال ایده‌های جذاب برای جوانان و نوجوانان باشند.

به گزارش یزدی نیوز هادی هادی‌نسب در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اشکذر با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و فراغت بیشتر جوانان و نوجوانان به دلیل فارغ شدن آنها از تحصیل اظهار داشت: باید برای غنی سازی اوقات فراغت آنها برنامه ریزی های انجام شده به درستی اجرایی شود.

 
وی عنوان کرد: دستگاه‌های شهرستان باید برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده باشند و اکنون در صدد اجرای برنامه‌ها باشند.
 
هادی‌نسب بر ضرورت پرهیز از اجرای برنامه های یکنواخت و تکراری همچنین پرهیز از موازی کاری دستگاه‌ها در این زمینه تاکید کرد.
 
وی همچنین تاکید کرد: دستگاه‌های عضو ستاد باید ضمن استفاده از توان یکدیگر در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت، برنامه‌های جدید و جذاب برای جوانان پیش‌بینی کنند.
 
سرپرست فرمانداری اشکذر خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها توجه داشته باشند در زمینه برنامه های اوقات فراغت تنها به ارائه آمار توجه نکنند بلکه برای خروجی داشتن برنامه‌ها نیز اهتمام داشته باشند.
 
هادی‌نسب افزود: انتظار می رود دستگاه های شهرستانی با نظارت دقیق بر محتوای کلاس‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌ها در محلی مناسب و متفاوت از شرایط مدرسه، ایجاد روحیه شاد و نشاط اجتماعی در دانش آموزان را مدنظر قرار دهند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..