فرصتی دوباره برای متقاضیان ورود به حوزه علمیه یزد مهیا شد

معاون آموزش حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه ۱۸خرداد ماه تاریخ شروع ثبت نام برای شرکت در کمیسیون پذیرش در حوزه علمیه استان یزد است افزود: فرصتی دوباره برای متقاضیان ورود به حوزه علمیه یزد مهیا شد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام سید عباس حسینی پور با اشاره اینکه برای سال تحصیلی جدید حوزه علمیه استان یزد بیش از ۲۱۵ نفر ثبت نام کردند اظهار داشت: در زمان برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه استان یزد که در تاریخ ۳۰ فروردین ماه امسال در مسجد روضه محمدیه برگزار شد، ۱۹۰ نفر شرکت کردند.

 
معاون آموزش حوزه علمیه یزد خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۹۰ نفر شرکت کننده در آزمون ورودی حوزه علمیه یزد، ۱۷۹ نفر توانستند نمره قبولی را کسب کنند.
 
 
وی با بیان اینکه زمان مصاحبه از اول تیر ماه طبق نوبت گیری توسط متقاضیان در سامانه انجام می‌گیرد گفت: یک هفته دوره میثاق طلبگی به صورت متمرکز در روستای طزرجان و دوره اختبار و تثبیت در مرداد ماه به مدت سه هفته در مدارس برگزار می‌گردد که پس از دوره اختبار و تثبیت داوطلبان در آزمون پایانی شرکت کرده و در صورت قبولی در آزمون‌ها و کسب امتیازات لازم در تحقیقات میدانی به عنوان طلبه رسمی شناخته شده و مراحل صدور کد تحصیلی اقدام می‌شود.
 
حسینی پور در ادامه به تشکیل کمیسیون پذیرش در حوزه علمیه استان یزد اشاره کرد و افزود: کمیسیون پذیرش حوزه علمیه استان یزد هر سال به جهت بررسی درخواست متقاضیانی که موفق به شرکت در آزمون ورودی حوزه علمیه نشدند تشکیل می‌شود.
 
۱۸خرداد ماه تاریخ شروع ثبت نام برای شرکت در کمیسیون پذیرش در حوزه علمیه استان یزد
 
معاون آموزش حوزه علمیه یزد اضافه کرد: افرادی که به هر دلیلی موفق به شرکت در آزمون ورودی حوزه علمیه یزد و یا ثبت نام نشده‌اند، به شرط آنکه از معدل بالایی برخوردار باشند می‌توانند از تاریخ ۱۸ خرداد ماه امسال به مدت سه هفته با حضور در معاونت آموزش حوزه علمیه استان یزد جهت ثبت نام اقدام کنند.
 
وی به مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام برای شرکت در کمیسیون پذیرش در حوزه علمیه استان یزد اشاره و عنوان کرد: مدارک مورد نیاز برای شرکت در کمیسیون پذیرش در حوزه علمیه استان یزد همراه داشتن شناسنامه، یک قطعه عکس، کارت ملی و کارنامه تحصیلی سه سال پایانی است.
 
حسینی پور در پایان گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند یا در ساعات اداری به معاونت آموزش حوزه علمیه استان یزد واقع در انتهای خیابان مسجد جامع مراجعه کنند و یا اینکه جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۲۷۱۸۵۱ تماس بگیرند و اطلاعات مورد نظرشان را کسب کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..