تجلیل از امداد’گران و نجاتگران طرح نوروزی هلال احمر شهرستان ابرکوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه از برگزاری دورهمی و تجلیل از خدمات امدادگران و نجاتگران طرح امداد و نجات نوروزی 98 این شهرستان در محل پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید دهقان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه ضمن تقدیر و تشکر ویژه از امدادگران و نجاتگران شرکت کننده در طرح نوروزی بیان کرد: سربلندی جمعیت هلال احمر در همه عرصه های بشردوستانه و امدادی بواسطه حضور پرانگیزه و داوطلبانه شما بزرگواران است.

اکرمی در ادامه افزود: اعضای دواطلب و دلسوز جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه رسالت بشردوستی را در ایام نوروز با ارائه خدمات شبانه روزی و داوطلبانه به مسافران عزیز، به منصه ظهور رسانده و خوش درخشیدند.

وی تصریح کرد: هر زمان از جمعیت هلال احمر ابرکوه تقدیر و تشکر بعمل می آید، این تقدیر و تشکر برای شما جوانان و امدادگران است که تاپای جان در همه حال حضور دارید و تلاش میکنید.

گفتنی است این مراسم با حضور امدادگران و نجاتگران شرکت کننده در طرح نوروزی و اعضا شورای اجرایی در محل پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید دهقان برگزار و از همه فعالان طرح نوروز ۹۸ با اهدای لوح سپاس از طرف فرماندار و هدیه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

بخش نظردهی بسته شده است..