استاندار یزد:

بحث شهریه‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت شفاف‌سازی شود

استاندار یزد گفت: بحث شهریه‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت باید شفاف‌سازی شود.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد که با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت نقش جوانان باید از شعار و کلیشه خارج شود و به واقع همه دستگاه‌ها به ویژه فرمانداران نسبت به ساماندهی امور جوانان دغدغه‌مند عمل کنند.

 
وی با اشاره به اینکه مسائل حوزه جوانان همواره از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بوده است، افزود: ایشان در بیانیه گام دوم بر اهمیت مسائل مربوط به این حوزه تاکید دارند بنابراین ستاد ساماندهی جوانان باید یکی از ستادهای فعال در عمل به فرمایشات رهبری باشد.
 
طالبی همچنین بر اهمیت نقش فرمانداران تاکید کرد و بیان داشت: انتظار ما از فرمانداران این است که در راستای ستاد ساماندهی جوانان دغدغه بیشتری داشته باشند و بدانند که این قابل توجیه نیست که یک فرماندار در یک سال فقط در یک جلسه ستاد ساماندهی جوانان حضور داشته باشد.
 
استاندار یزد با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت ادارات و سازمان‌ها در برنامه‌های اوقات فراغت خاطرنشان کرد: در بحث هزینه‌ها به ویژه شهریه‌ها باید شفاف‌سازی لازم صورت گیرد.
 
طالبی همچنین بر ضرورت نظارت بیشتر در این راستا تاکید کرد و بیان داشت: با مراکزی که بدون مجوز در راستای برنامه‌های اوقات فراغت فعالیت دارند، برخورد لازم انجام شود.
 
طالبی همچنین عنوان کرد: بر نرخ آموزشگاه‌های خصوصی باید نظارت بیشتری صورت گیرد زیرا گاهی اوقات تبعات این مهم متوجه بخش دولتی می شود.
 
وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به محلات کم برخوداردار در راستای برنامه‌های اوقات فراغت، تصریح کرد: از دستگاه‌هایی که در این زمینه توجه لازم داشته باشند، تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد گرچه همه دستگاه‌ها مکلف هستند حداکثر همراهی و همکاری را در این زمینه داشته باشند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..