مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

۵۴۰ مبلغ به نقاط مختلف استان یزد اعزام شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بالغ ‌بر ۵۴۰ مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام شدند.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی با اشاره به فرصت تبلیغی بسیار خوب ماه مبارک رمضان اظهار داشت: حضور مردم در مساجد، شب‌های قدر، ایام شهادت حضرت علی (ع)، میلاد امام حسن مجتبی و شب‌ها و سحرهای پرفضیلت ماه مبارک رمضان بهترین فرصت را برای فعالیت‌های تبلیغی مبلغین و مبلغات فراهم کرد.

 
وی بیان کرد: در این راستا و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مجموع بیش از ۵۴۰ مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان در قالب برنامه عملیات رمضان ۱۴۴۰ به نقاط مختلف استان اعزام شده‌اند.
 
حسینی کوهستانی اظهار داشت: از مجموع مبلغین و مبلغات اعزامی ۳۳۱ نفر بومی و ۲۱۱ غیربومی و از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به نقاط مختلف استان اعزام شدند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: از مجموع مبلغین و مبلغات بومی ۲۱۷ نفر مبلغ و ۱۱۴ نفر مبلغه بوده‌اند که شهرستان‌های یزد با ۹۰ نفر، اردکان با ۳۶ نفر و میبد با ۲۶ نفر بیشترین اعزام را به خود اختصاص داده‌اند.
 
وی افزود: ۲۰۸ مبلغ و سه مبلغه نیز در قالب طرح اعزام از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به نقاط مختلف استان اعزام شدند و مبادرت به فعالیت فرهنگی و تبلیغی کرده‌اند.
 
حسینی کوهستانی، طرح تغزیه فکری و فرهنگی روحانیون مستقر و اعزامی را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و یادآور شد: این طرح با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و از طریق ارسال جزوه، کتاب و فایل در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته است.
 
وی عنوان کرد: حمایت از فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی با رویکرد برنامه‌های سحرگاهی در قالب مناجات خوانی، حمایت در برگزاری اعتکاف رمضانیه، برگزاری گردهمایی طلایه داران دیانت و سیاست ویژه روحانیون، برگزاری جلسات تبیینی با موضوع بیانیه گام دوم ویژه اقشار تاثیرگذار، برگزاری فعالیت‌های قرآنی چون طرح با قرآن در رمضان شامل جزء خوانی قرآن کریم به همراه پخش از شبکه تابان، مسابقه با قرآن در رمضان، برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم و… از جمله فعالیت‌های شاخص این سازمان در رمضان ۱۴۴۰ بوده است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..