آزادی ۲۱ زندانی جرائم مالی غیر عمد در استان یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد : از ابتدای امسال تاکنون 21 زندانی جرائم مالی غیر عمد از زندان های استان آزاد شده اند.

به گزارش یزدی نیوز، افشون افزود : این ۲۱ زندانی با بدهی بیش از ۸۰ میلیارد ریال در بند بودند که  76 میلیارد ریال از بدهی آنها با گذشت رضایت مندانه شکات بود و بقیه نیز از منابع ستاد دیه استان شامل کمک های خیران ، مردم و وام بدون کارمزد از طریق بانک های عامل استان پرداخت شد.

 
وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان امسال نیز هشت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان به آغوش خانواده های خود بازگشتند افزود:  بدهی  این تعداد هم ، بیش از ۱۳ میلیارد ریال بود که  12 میلیارد و ۲۷۱ میلیون ریال از طریق  گذشت رضایت مندانه از شکات و بقیه از محل  از منابع ستاد دیه استان که شامل کمک های خیران و مردم در جشن های گلریزان و برنامه ماه مهربانی و وام بدون کارمزد از طریق بانک های عامل استان پرداخت شد.
 
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گفت : ۲۲۰ نفر زندانی جرائم غیر عمد شامل ( مهریه و نفقه ۹۳ نفر، دیه تصادفات و حوادث کار ۱۲ نفر و مالی غیر کلاهبرداری ۱۱۵ نفر) با بدهی بیش از ۵۹۰ میلیارد ریال در زندان های استان نیازمند توجه و مدد خیران هستند.
 
افشون ، از برگزاری جشن دیگری  تا یک ماه آینده در شهرستان تفت در قالب جنگ شادی با حضور هنرمندان مطرح کشوری برای کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد خبر داد.
 
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..