امیدی به کاهش قیمت روغن موتور نداریم

رئیس اتحادیه تعویض روغن استان یزد با بیان اینکه امیدی به کاهش قیمت روغن موتور نداریم گفت: افزایش ۷۰ درصدی قیمت روغن موتور به علت گرانی مواد افزونی است.

به گزارش یزدی نیوز در دو ماه گذشته شاهد افزایش ناگهانی قیمت روغن موتور در سطح کشور به میزان قریب به ۷۰ درصد بودیم که عوامل بسیاری را می‌توان برای آن عنوان کرد.

 
عمده ترین دلیلی که برای گرانی روغن موتور توسط برخی از دست اندرکاران این حوزه مطرح می‌شود، گرانی مواد افزودنی به‌کار رفته در تولید روغن موتور است که این افزایش قیمت ناگهانی را به بار آورده است.
 
با نگاهی به مغازه‌های تعویض روغنی می‌توان دریافت که افزایش قیمت تنها چالش آنها نیست بلکه عدم وجود روغن به میزان لازم و مورد استفاده مشتری از دیگر معضلاتی است که این صنف در طول این دو ماه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
 
 
 
کرمعلی آب حیات  با اشاره به افزایش قیمت روغن موتور اظهار داشت: یکی از عمده ترین دلایل گرانی روغن موتور در ماه‌های اخیر مربوط به موادی افزودنی است که در تولید روغن بکار برده می‌شود.
 
رئیس اتحادیه تعویض روغن استان یزد با بیان اینکه این گرانی قیمت روغن موتور ربطی به عدم افزایش قیمت بنزین ندارد گفت: اینکه گفته می‌شود گرانی روغن موتور به خاطر عدم افزایش قیمت بنزین است، اشتباه بوده و ما طی سه سال گذشته کمترین افزایش قیمت روغن موتور را در کشور داشتیم.
 
وی به فعالیت قریب به ۳۰۰ تعویض روغنی در شهرستان یزد اشاره کرد و افزود: قریب به ۳۰ تعویض روغنی غیر مجاز نیز در شهرستان وجود دارد.
 
آب حیات در ادامه با اشاره به اینکه اگر قیمت روغن موتور ثابت باشد، راضی خواهیم بود خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی، اگر قیمت موتور به همین روال باشد راضی هستیم و امیدی به کاهش قیمت آن نداریم.
 
رئیس اتحادیه تعویض روغن استان یزد تصریح کرد: این میزان افزایش قیمت روغن موتور به شکلی پیش رفته که متاسفانه روغنی هم در بازار برای عرضه نباشد که امیدواریم این مشکل هر چه سریعتر مرتفع شود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..