عضو شورای شهر یزد:

تبعیض میان اعضای شورای شهر یزد پسندیده نیست

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: تبعیض میان اعضای شورای شهر یزد را نمی‌پسندیم و از رئیس شورا درخواست نگاه یکسان به اعضای شورا را داریم.

به گزارش یزدی نیوز محسن ابوترابیدر جلسه علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: کمتر از دو سال دیگر تا پایان کار شورای پنجم باقی مانده و امیدواریم در این مدت، اعضای شورا و شهردار جدید در کنار هم امور را به پیش ببرند.

 
وی عنوان کرد: در این زمان کم، آنچه حائز اهمیت است، همدلی و تعامل بیشتر است و باید کارهای باقی مانده بر این اساس دنبال شود.
 
ابوترابی ادامه داد: مردم از ما توقع همدلی و همگامی دارند و ما نیز از رئیس شورای شهر می‌خواهیم که برای افزایش همدلی در شورا تلاش کنند و همه اعضا را مورد توجه قرار دهند.
 
وی تصریح کرد: شورای شهر یزد ۱۱ نفره است و همه ما نماینده مردم و منتخب آنها هستیم و با رأی آنها به شورا ورود پیدا کرده ایم بنابراین انتظار داریم رئیس شورا نیز هر ۱۱ را به یک چشم ببیند.
 
مدیریت سیستماتیک و نجابت و پاکدستی ویژگی‌های شهردار جدید یزد از نگاه عضو شورا
 
عضو دیگر شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه با اشاره به رأی خود به جمال الدین عزیزی به عنوان شهردار یزد بیان کرد: دو ویژگی شامل مدیریت سیستماتیک و نجابت و پاکدستی در شهردار جدید یزد توجهم را به خود جلب کرد.
 
حمیدرضا قمی اظهار داشت: شهرداری یزد به شدت نیازمند مدیریت سیستماتیک است و البته اجرای آن دشوار است اما امیدواریم شهردار یزد در این زمینه موفق عمل کند.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه شهر هوشمند برند دیگر شهر یزد و اولویت شورای شهر یزد است، افزود: خوشحالیم که شهردار جدید، این مهم را نیز مدنظر دارد و امیدواریم بتوانیم گام‌های بزرگ‌تری در مسیر شهر هوشمند برداریم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..