رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

انسجام مثال‌زدنی شورای شهریزد/شهرجهانی دوران طلایی را سپری می‌کند

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: انسجام شورای شهر یزد مثال‌زدنی است و با توجه به اینکه با هزاران شورای شهر و روستا سر و کار دارم، شورایی با این انسجام ندیدم.

به گزارش یزدی نیوزمهدی جمالی نژاد  در جلسه علنی شورای شهر یزد که با حضور شهردار جدید یزد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس و معاون عمرانی استاندار یزد برگزار شد، اظهار داشت: در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با هزاران شورای شهر و روستا ارتباط دارم اما شورایی به انسجام شورای شهر یزد ندیدم.

 
وی با اشاره به اینکه مدت کوتاهی تصدی شهرداری یزد را بر عهده داشت، بیان کرد: معتقدم مسئولیت من در یزد تمام نشده و از این پس نیز باید با همدلی کار را به پیش ببریم.
 
جمالی نژاد تاکید کرد: امروز یک دوران طلایی را در یزد شاهد هستیم زیرا اکنون یک معاون عمرانی بسیار دلسوز، جوان و کاربلد در استانداری، رئیس شورای مجرب در یزد و مسئولان دلسوز دیگر در امور شهری مشغول به کار هستند که می‌توانند که شرایط بسیار خوبی برای یزد رقم بزنند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور همچنین خاطرنشان کرد: یزد را پایگاهی تأثیرگذار و نقش‌آفرین می‌دانم که درهای خود را کریمانه به سوی کشور باز کرده و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌ها و ویژگی‌های یزد در تمام کشور بهره بگیریم.
 
وی با اشاره به اینکه یزد از دیرباز به شهر دوچرخه‌ها شهرت داشته است، افزود: در بحث حمل و نقل پاک و دوچرخه سواری کار بسیار خوبی در یزد انجام و گفتمان جدید آغاز شد و نفس گفتمان جدید و حرکت به سمت شهر انسان‌محور کار بسیار ارزشمندی بود.
 
جمالی نژاد اظهار امیدواری کرد: این روند و این گفتمان در شهر یزد تداوم پیدا کند و به عنوان یکی از اولویت‌های شهرداری مدنظر باشد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..