در اولین حضور شهردار جدید یزد در شورای شهر مطرح شد؛

ساماندهی محیط زیست شهری اولویت نخست شهردار جدید یزد

شهردار جدید یزد در نخستین حضور خود در جلسه علنی شورای شهر یزد، ساماندهی محیط زیست شهری را اولویت نخست برنامه‌های خود ذکر کرد.

به گزارش یزدی نیوز جمال الدین عزیزی  در جلسه علنی شورای شهر یزد که با حضور معاون وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به رأی اعضای شورای شهر به شهرداری وی و تأیید حکم وی توسط وزیر کشور اظهار داشت: امیدوارم بتوانم با همکاری اعضای شورای شهر از عهده مسئولیت خطیر اداره شهر میراث جهانی برآیم.

 
وی با اشاره به اینکه ما میراث‌دار ارزشمندترین یادگار گذشتگان هستیم، بیان کرد: مردم دنیا در این زمینه از ما انتظار دارند و باید بتوانیم این انتظارات را محقق کنیم و آنچه دنیا نزد ما به امانت گذاشته را باید به نحو مطلوب صیانت کنیم.
 
عزیزی که امروز با حضور جمعی از مسئولان استان به عنوان شهردار یزد معارفه شد، با اشاره به برخی از برنامه‌های خود برای اداره شهر عنوان کرد: اولین موضوعی که برای انجام آن خواستار همکاری اعضای شورای شهر برای تبیین شرایط آن هستم، بحث محیط زیست شهری است.
 
شهردار یزد خاطرنشان کرد: حفظ محیط زیست از اهمیت بسیاری برخوردار است و اگر بتوانیم برخی مسائل از جمله عدم نصب بنرها را فرهنگ کنیم، اتفاق بزرگی رخ خواهد داد بنابراین در بدو ورود خود شعار «به‌جای هر بنر یک درخت» را مطرح کردیم.
 
وی تصریح کرد: شهر یزد باید به سمت صفر شدن میزان زباله‌ها برود و گرچه این کار دشوار است اما باید این مهم را ترویج و تبلیغ کنیم تا به تدریج نهادینه شود.
 
عزیزی تاکید کرد: سایر مسائل شهری در بخش‌های مختلف نیز در اولویت است اما باید با سرعتی پیش برویم که چند ماه گذشته که شهر بدون شهردار اداره شد، جبران شود و در این مسیر نیازمند همکاری ویژه اعضای شورای شهر هستیم
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..