استاندار یزد تاکید کرد:

تمرکز شورای برنامه ریزی و توسعه بر مباحث استراتژیک استان

« محمدعلی طالبی» در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به ضرورت مطالعه دقیق دستورکار جلسات و ارائه پیشنهادات کاربردی از سوی اعضاء گفت: جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان بر مباحث استراتژیک استان متمرکز شود.

به گزارش یزدی نیوز دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال جاری با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد،« کمال دهقانی» رئیس مجمع نمایندگان استان،« سیدابوالفضل موسوی» نمانیده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی،«احمد ترحمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و « سید مسعود عظیمی» سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در سالن زنده یاد حمیدیا تشکیل شد.

استاندار یزد پس از ارائه برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستائی شهرستان های اردکان،میبد و تفت توسط مشاور مربوطه گفت :ضروریست در اجرای این برنامه ضمن مبنا قرار دادن سند آمایش، اولویت بندی پروژه ها و تغییر الگوی کشت نیز مورد توجه قرار گرفته و اصلاحات لازم جهت اجرا صورت گیرد.
« محمدعلی طالبی» افزود: لازم است اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان قبل از جلسات، مطالعه دقیقی پیرامون دستور کار داشته و  سپس پیشنهادات  کاربردی خود را مطرح کنند.
"طالبی" اظهار داشت:آئین نامه جدید شورای برنامه ریزی و توسعه استان از آن جهت که  بسیاری از کارگروه های شورای برنامه ریزی را ادغام کرده، کار را راحت تر نموده اما از طرفی چون تعداد کارگرو های مربوطه را به چهار کارگروه تقلیل داده، حجم کار  سنگین تر شده است.
عالی ترین مقام اجرایی استان در پایان گفت: باید جلسات شورای برنامه ریزی بر مباحث استراتژیک استان متمرکز شود و برای تحقق این امر در جلسه بعد روی این موضوع بحث و هر چه سریع تر بر مبنای آئین نامه جدید کارگروه ها تشکیل شود.
گفتنی است در این جلسه پیشنهادات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی نیز ارائه و مورد رای گیری قرار گرفت.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..