نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد

با مقاومت ما توطئه دشمنان خنثی خواهد شد

آیت الله ناصری بر مقاومت ملت ایران در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزنماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد در خطبه های نماز عید فطر با تبریک فرا رسیدن این عید سعید اظهار امیدواری کرد: ان شالله مومنان روزه دار بهره لازم و کافی را از ماه میهمانی خدا برده اند.

آیت الله ناصری با اشاره به مجاهدت ها و تلاش های مردم مومن در طول ماه رمضان برای کسب فیض و تهذیب نفس، بر حفظ پاکی درونی و خلوص نیت و حفظ روحیه دوری از گناه در طول سال تاکید کرد. 
خطیب خطبه های نماز عید فطر یزد همچنین با گرامی داشت روز پانزدهم خرداد قیام خونین مردم قم و تهران علیه رژیم شاه از این قیام به عنوان اولین حرکت ملت ایران در مقابل ظلم و ستم رژیم پهلوی یاد کرد. 
آیت الله ناصری با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این روز افزود: ثمره این ایثارگری ها پیروزی انقلاب اسلامی بود که به رهبری امام خمینی حاصل شد. 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد همچنین با اشاره به تاثیر رهنمود های امام خمینی در پیروزی انقلاب گفت: جای بسی خرسندی است که خبرگان رهبری شخصیتی بعد امام راحل به عنوان رهبری معرفی کرد که توانسته این کشتی عظیم انقلاب را به خوبی سکان داری کند. 
آیت الله ناصری همچنین با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب و ملت ایران گفت: به حمدالله این توطئه ها هم نتوانسته و نمی تواند به این انقلاب و مردم ضربه ای بزند. 
نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به اینکه دشمنان ما نفس های آخر خود را می کشند، اظهار امیدواری کرد: به زودی با مقاومت مردم، دشمنان قسم خورده به زانو در خواهند آمد. 
 
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..