نخستین درخواست شهردار جدید یزد؛ از نصب پارچه و بنر تبریک خودداری کنید

شهردار جدید یزد گفت: دستگاه‌های اجرایی، ادارات، شهرداری‌ها، شرکت‌ها و شوراها از نصب بنر و پارچه تبریک و چاپ آگهی در رسانه‌های مکتوب خودداری کنند.

به گزارش یزدی نیوزوزارت کشور با چهارمین گزینه شورای شهر یزد که جمال الدین عزیزی بندر آبادی بود موافقت کرد و حکم فعالیت رسمی وی را صادر کرد تا در نهایت پس از هشت ماه یزد دارای شهردار شود.

 
شهردار جدید یزد نخستین درخواستش را عدم نصب هر گونه پارچه و بنر تبریک در سطح شهر عنوان کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی، ادارات، شهرداری‌ها، شرکت‌ها و شوراها از نصب بنر و پارچه تبریک و چاپ آگهی در رسانه‌های مکتوب خودداری کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: ابراز لطف و پیام‌های محبت آمیز مدیران، مسئولان، آشنایان و دوستان سبب دلگرمی می‌شود و از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم اما انتظار دارم به جهت صرفه جویی و پرهیز از هرگونه هزینه‌های غیر ضرور و اتلاف منابع، از نصب و درج هرگونه پیام تبریک به صورت بنر تبلیغاتی یا آگهی اجتناب شود.
 
عزیزی با تاکید بر اینکه نظرات و پیشنهادات را با جان و دل پذیرا هستم خاطرنشان کرد: در راستای رفع موانع و تنگناهای موجود و دستیابی به توسعه پایدار شهر تمامی نظرات و پیشنهادات را دریافت خواهم کرد و امیدواریم بتوانم به شکلی فعالیت کنم که مردم دارالعباده یزد از آن راضی و خشنود باشند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..