استاندار یزد:

حمایت از برگزاری محافل فرهنگی به اعتلای فرهنگ و هنر کمک می‌کند

استاندار یزد، برگزاری محافل فرهنگی را گامی در مسیر اعتلای فرهنگ و هنر استان یزد دانست.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی در چهارمین نشست شب‌های رمضان در خانه مطبوعات یزد اظهار داشت: برگزاری محافل فرهنگی اقدامی مطلوب است و لازم است از این گونه فعالیت ها که به اعتلای فرهنگ و هنر منجر می شود، کمک کرد.

 
وی افزود: اینکه گروه‌هایی از جوانان در قالب سازمانی مردم نهاد دغدغه فرهنگی دارند، امری قابل تقدیر است و حضورم در خانه مطبوعات به همین منظور است.
 
طالبی با بیان اینکه گفته می شود افرادی در مقابل اینگونه اقدامات موضع گیری و حاشیه سازی می کنند، عنوان کرد: پیگیری خواهم کرد تا مشخص شود چه کسانی با اقدامات خود حاشیه سازی کرده و برای برگزار کنندگان دغدغه مضاعف ایجاد می کنند، اینگونه حرکت ها نیازمند تشویق است تا به اعتلای فرهنگ در استان بیانجامد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود ظرفیت‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان را بی‌شمار عنوان و خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای بروز و ظهور این ظرفیت‌ها است در نتیجه لازم است با محوریت گروه‌های مختلف و با استفاده از ظرفیت‌های فیزیکی نظیر خانه مطبوعات و مکان‌هایی دیگر این شکل از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را گسترش دهیم.
 
طالبی افزود: از مدیران اجتماعی و فرهنگی استان می خواهم تا با کمک سازمان های مردم نهاد به گونه ای برنامه ریزی کنند تا سال آینده شب های فرهنگی هنری رمضان به مدت ۳۰ شب برگزار و قبل از شروع ماه مبارک تقویم آن منتشر شود تا عموم مردم در جریان قرار بگیرند و از این ظرفیت فرهنگی بهره ببرند.
 
استاندار یزد از حاضرین در این برنامه ها نیز به واسطه حضور و توجه به کارهای فرهنگی تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری کرد: بتوانیم این روحیه را به کل جامعه گسترش دهیم.
 
به گزارش مهر، سلسله نشست‌های شب‌های رمضان به میزبانی خانه مطبوعات استان یزد و با همت موسسه مردم نهاد پویش هنر پارسی به مدت چهار شب برگزار شد که شبانه بازی، گفتگوهای فرهنگی و هنری، شعر و نوا و رادیو نمایش اهم برنامه های این ویژه برنامه بود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..