آغاز بکار دبیرخانه چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در یزد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سالجاری در بیش از 20 گرایش خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز «محمد حسین ریاحی» به مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: با هدف مشارکت، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون به ویژه ایجاد انگیزه میان جوانان، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه ومسولان و ارج نهادن به زحمات تلاشگران و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون برگزار می‌شود.

 
وی توسعه و ترویج  فرهنگ تعاون را یکی دیگر از اهداف مهم این جشنواره عنوان کرد و گفت: زمانی که فرهنگ تعاون در جامعه نهادینه شود باعث ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی و جتماعی خواهد شد و همین امر رونق تولید را نیز به دنبال خواهد داشت.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر این که ثبت نام تنها اینترنتی انجام خواهد شد خاطر نشان کرد: مدیران و رؤسای تعاونی‌های استان جهت ثبت نام در این جشنواره تا دهم تیرماه سالجاری فرصت دارند از طریق سامانه اینترنتی به آدرس taavonibartar.mcls.gov.ir اقدام کنند.
 
این مسئول اظهار کرد: زمانی که مهلت ثبت نام اولیه پایان یافت، بررسی پرسشنامه ها و مراحل بازدید از محل فعالیت و رویت و تطبیق مسـتندات توسط کـارگروه علمـی و داوری انجام خواهد گرفت و نتایج این دوره اعلام می شود.
 
گفتنی است؛ جشنواره تعاونی‌های برتر همه ساله در شهریور ماه، همزمان با هفته تعاون برگزار می شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..