ثبت‌نام سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان یزد آغاز شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز سیزدهمین مرحلهثبت نام جشنواره کارآفرینان برتر استان یزد همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز «محمد حسین ریاحی» هدف از ثبت نام  کارآفرینان برتر استان یزد را شناسایی، انتخاب و معرفی آنان به عنوان الگوهای جامعه به آحاد مردم خصوصا جوانان و توسعه و ترویج  فرهنگ کارآفرینی، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی بیان کرد.

 
وی گفت: کارآفرینان برتر استان تا پایان تیرماه سال جاری فرصت دارند برای شرکت در این جشنواره از طریق سامانه به آدرس http://www.karafarinanebartar.ir اقدام کنند.
 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: شناسایی و یافتن افراد کارآفرین و بررسی و تحلیل فرایند فعالیت های آنان بستر مناسبی برای ایجاد فرصت های شغلی جدید و توسعه و پیشرفت کشور فراهم می‌کند.
 
ریاحی ادامه داد: در همین ارتباط یکی از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با توجه به رسالت و وظایف خود «انجام فعالیت های بنیادی در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ کارافرینی» است  و این جشنواره میعادگاهی برای گرد هم آوردن کارآفرینانی است که تجارب موفق خود را با جامعه در میان می گذارند و چراغ راهی برای نسل جوان و نوپا باشند.
 
این مسئول با تاکید بر ثبت نام صرفا اینترنتی، از داوطلبین خواست تا نسـبت به تکمیل پرسشنامه و ارسال مستندات لازم اقدام کند.
 
وی اظهار کرد: رویکرد اصلی این جشنواره شناسایی و معرفی بنگاه هایی است که با تکیه بر نوآوری و خلاقیت به رشد بالا در فروش، صادرات و اشتغال دست یافته باشند.
 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد:  پس از مرحله ثبت نام توسط کارآفرینان  و ارزشیابی و بررسی پرسشنامه‌ها  توسط کـارگروه علمـی و طی مراحل بازدید از محل فعالیت و رویت و تطبیق مسـتندات، نتایج این دوره اعلام می‌شود.
 
گفتنی است، آیین اختتامیه این جشنواره در آبان ماه مصادف با هفته جهانی کارآفرینی با حضور مدیران و کارآفرین‌ها و تلاشگران عرصه کار و تلاش برگزار خواهد شد.
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..