استاندار یزد در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد؛

حل مشکلات مردم، محور تعامل و همکاری استانداری با دادگستری استان

«محمدعلی طالبی» در دیدار با رئیس کل دادگستری استان گفت: با تکیه بر روحیه تعامل و همکاری مشترک برای حل مشکلات مردم و خدمت به نظام، هرگز خود را جدا از قوه قضائیه نمی دانیم.

به گزارش یزدی نیوز« محمدعلی طالبی» استاندار یزد با همراهی « احمد ترحمی بهابادی » معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار،  ضمن حضور در دادگستری استان با « غلامعلی دهشیری» رئیس کل جدید دادگستری دیدار و گفت و گو کردند.

استاندار یزد در این دیدار گفت: تاکنون تعامل بسیار خوبی در مجموعه شورای تامین استان وجود داشته و گاه مشاهده می شود بسیاری از موضوعات و مشکلاتی که در استان های دیگر محل چالش است  در یزد بر مبنای همکاری حل و فصل می شود.
« محمدعلی طالبی» افزود: متاسفانه بر اساس وجود برخی ذهنیت ها  نسبت به دستگاه های مختلف و یا پیش فرض های ذهنی بعضی از نهادها نسبت به یکدیگر،  واکنش هایی در جامعه ایجاد شده،  اما هدف ما در استان یزد گذر از این جریانات و تقویت زمینه های خدمت به مردم و نظام است.
"طالبی" خاطرنشان کرد:  می توانیم بر اساس هماهنگی، هم افزایی و تعامل، توان و ظرفیت های مختلف را در کنار هم و در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم قرار دهیم و این امر بسیار اثربخش خواهد بود.
وی اظهار داشت: اکثر فرمانداران  از همکاری دادگستری و دادستان ها  به ویژه در شوراهای تامین و در جهت مدیریت مسائل مختلف رضایت دارند و می توان با تقویت فضای حاکم به نتایج موثرتری نیز رسید و قطعا اگر همکاری و هماهنگی بین دستگاه قضایی و فرمانداران برقرار باشد، دستاوردهای خوبی برای شهرستان ها در پی دارد.
عالی ترین مقام اجرایی استان افزود: قطعا با حضور رئیس کل جدید دادگستری استان و با اتکاء به ظرفیت و سرمایه اجتماعی  بسیار خوبی  که از آن برخوردارند، اقدامات چشمگیری را در جهت  رفع مشکلات و دغدغه های مردم  شاهد خواهیم بود.
استاندار یزد در پایان به آمادگی مجموعه استانداری و شورای تامین جهت همکاری با دادگستری استان اشاره و گفت: با تکیه بر روحیه تعامل ، همکاری مشترک برای حل مشکلات مردم و خدمت به نظام، خود را جدا از قوه قضائیه نمی دانیم و در این مسیر در کنار هم هستیم.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..