در پیام مشترک امام جمعه و نماینده خبرگان رهبری مطرح شد:

تشکر از مردم یزد برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری در پیامی مشترک از مردم یزد برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تشکر کردند.

به گزارش یزدی نیوز در پیام مشترک آیت الله محمدرضا ناصری و آیت الله ابوالقاسم وافی آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد بودیم که مردم عزیز ما با دهان روزه و در آفتاب نسبتاً گرم با قدرت و صلابت تمام مثل گذشته پای در صحنه گذاشتند و بار دیگر ثابت کردند که همّت و عزمشان برای یاری نظام جمهوری اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین همتی پایدار و همیشگی است و هیچ چیز نمی تواند مردم را از انقلابشان و آرمان های بزرگ آن جدا کند و هیچکس نمی تواند بین مردم و رهبری جدایی بیفکند.

 
در بخش دیگری از این پیام آمده است: با وجود تبلیغات گسترده دشمنان راه همان است که امام خمینی (ره) ترسیم نمود و مقام معظم رهبری این راه را تداوم بخشد و تا تحقق اهداف انقلاب این راه امتداد دارد تا انشاالله به صراط مستقیم حجت ابن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خاتمه یابد.
 
این پیام می افزاید: بر خود لازم دیدیم از اقشار مردم عزیز که شکوهمند در این راهپیمایی شرکت کردند و مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند تشکر و قدردانی کنیم و عزت و سربلندی این ملت با وفا را بیش از پیش از خدای متعال مسئلت نماییم. ان شاالله این حرکت نزد خدای بزرگ دارای پاداش و اجر عظیم خواهد بود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..