همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

راهپیمایی روز قدس در ۸۰ نقطه از یزد/گرمای حضور در دمای ۳۵ درجه

راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ۸۰ نقطه از استان یزد برگزار شد و مردم همیشه در صحنه یزد حضوری پرشکوه در این مراسم داشتند.

به گزارش یزدی نیوزمردم یزد  هم‌نوا با مردم سایر نقاط میهن اسلامی، راهپیمایی روز قدس، یادگار ماندگار امام خمینی (ره) را برگزار کردند و حضوری پرشکوه در این راهپیمایی داشتند.

 
راهپیمایان یزدی، در مرکز استان راهپیمایی خود را در مسیر همیشگی راهپیمایی ها انجام دادند و از میدان شهید بهشتی تا میعادگاه نمازجمعه راهپیمایی کردند.
 
در سایر شهرستانهای استان یزد نیز راهپیمایی مرکز شهرستان در مسیر همیشگی راهپیمایی ها برگزار شد و راهپیمایان اکنون در حال آماده شدن برای اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه هستند.
 
در مرکز استان یزد مسئولان نیز در کنار اقشار مختلف مردم حضور یافتند و با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، یک بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.
 
راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردها و پوسترهایی با مضمون معامله بزرگ قرن، مخالفت خود را با این معامله ننگین اعلام کردند.
 
حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی جالب توجه بود، جمعی از دانش آموزان در قالب اکیپ های دوچرخه سواری در این راهیپمایی حضور داشتند و خانواده معظم شهدا نیز در میان انبوه جمعیت مردم یزد، مشاهده می شدند.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد، فرماندار یزد و جمع دیگری از مسئولان نیز پیشاپیش صفوف به هم فشرده مردم در راهپیمایی حضور داشتند و با مشت های گره کرده، فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.
 
هنرمندان و ورزشکاران نیز امروز در راهپیمایی روز قدس حضوری گسترده داشتند و حضور خود را با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین اعلام کردند.
 
حضور طلاب و روحانیون و اقشار مختلف بسیج نیز در راهیپمایی امروز یزد چشمگیر و با شکوه بود و گرمای ۳۵ درجه ای و زبان روزه نیز مانع حضور مردم نوع دوست یزد در راهپیمایی روز قدس نشد.
 
 مردم یزد هم‌نوا با مردم مسلمان جهان بار دیگر حمایت از مردم مسلمان فلسطین را فریاد زدند و برای آزادی قدس شریف نوای همبستگی سر دادند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..