تابش:

آمریکا به دنبال عادی سازی اِشغال بیت المقدس

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس: حضور گسترده و موثر مردم در راهپیمایی روز قدس هشداری برای سردمداران رژیم صهیونیستی و آمریکا به عنوان حامی اصلی خواهد بود که با دم شیر بازی نکنند.

به گزارش یزدی نیوزتابش با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس و با توجه به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال معامله قرن هستند گفت: راهپیمایی روز قدس برای ما همیشه حائز اهمیت است و پیشنهاد دهنده آن ایران و حضرت امام(ره) بود چراکه یکی از آرمان‌های پایه‌گذار انقلاب اسلامی، احیای حق و حقوق مردم ستم کشیده و ظلم دیده فلسطین است.

 
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: در تغییر و تحولاتی که در عرصه بین‌المللی با فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی در این ۸ ماه اخیر شروع شده و همچنان ادامه دارد، حساسیت‌زدایی از این جهت است که بیت‌المقدس به عنوان قبله‌گاه اول مسلمانان حساسیت‌زدایی شود و کم کم اِشغال آن به عنوان یک امر عادی تلقی شود بنابراین حساسیت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان ، در روزقدس تجلی پیدا می‌کند و بسیار مهم است.
 
وی گفت : شرکت در راهپیمایی روز قدس ادای دین ، تکلیف دینی و مذهبی نسبت به بیت‌المقدس و دفاع از مظلومان است و همین موارد باعث می‌شود تا مردم مشارکت گسترده‌ای داشته باشند،  آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشتر پیگیر معامله قرن و به دنبال تحریم و انواع توطئه‌ها بر ملت ایران هستند که مصائب و مشکلاتی را بوجود آورده و این عوامل باعث می‌شود تا مردم هوشمند ایران ، شرکت گسترده‌ای در راهپیمایی امسال روز قدس داشته باشند.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: آزادی‌خواهان جهان نیز همانند سال‌های گذشته به این رسالت عمل می‌کنند ، و  حضور گسترده و موثر مردم هشداری برای سرمداران رژیم صهیونیستی و آمریکا به عنوان حامی اصلی خواهد بود که با دم شیر بازی نکنند.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 

بخش نظردهی بسته شده است..