کانون پرورش فکری یزد کودکان دارای نیازهای ویژه را ثبت نام می‌کند

مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد با سابقه‌ چهار ساله، کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه را ثبت نام می کند.

به گزارش یزدی نیوزمرکز فراگیرکانون پرورش فکری یزد که از سال ۹۴ در محل مرکز شماره ۴ واقع در آزادشهر، خیابان فداییان اسلام، با جذب کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه (ناشنوا، کم شنوا، نابینا، کم بینا، جسمی حرکتی) و فعالیت‌های فرهنگی هنری در خدمت آن‌ها بوده، در تابستان ۹۸ نیز با فعالیت‌های متنوع، از آن‌ها پذیرایی می کند.

 
مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره چهار و مرکز فراگیر کانون پرورش فکری یزد در این زمینه عنوان کرد: در حال حاضر مرکز فراگیر ۶۱ عضو دارد که ۳۳ عضو پسر و ۲۸ عضو دختر به عنوان اعضای این مرکز در کنار اعضای عادی به فعالیت می‌پردازند و تاکنون لحظات ناب و خاطره‌انگیزی با حضور این عزیزان، رقم خورده است.
 
منیرالسادات سید مورتی افزود: خانواده‌ها برای رفت و آمد اعضای فراگیر مشکلاتی دارند ولی با همه این مشکلات همکاری خوبی را داشته و برای حضور بچه‌ها تلاش کرده‌اند اما امید می‌رود که شرایطی فراهم شود تا مشکلات حضور کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه رفع شود.
 
وی پیرامون برنامه‌های تابستان عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، نمایشنامه‌خوانی و کتاب‌خوانی با اعضای نابینا و ناشنوا و مسابقات کتاب‌خوانی با اعضای نابینا، برگزار می‌شود.
 
سید مورتی اظهار امیدواری کرد: کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه با همت و همراهی والدین در فعالیت‌های تابستانی شرکت کنند و مربیان بتوانند با حضور آن‌ها، فعالیت‌های در نظر گرفته شده را به نحو احسن اجرا کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..