آینده هنر استان یزد امیدوار‌‌‌کننده است‌

استاندار یزد گفت: در گذشته جریان مستمر تولید آثار فرهنگی و هنری در استان یزد نسبت به کل کشور کم بود ولی امروز حرکت‌ها و اقدامات خوبی در این عرصه بویژه در زمینه نویسندگی انجام شده است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی در دیدار رئیس حوزه هنری استان که در دفتر استاندار برگزار شد، با اشاره به جایگاه ارزشمند حوزه هنری و ظرفیت‌های این نهاد در عرصه هنر اظهار داشت: در حوزه هنری یزد جمع خوبی حضور دارند و می‌توانند به تحرک و پویایی بیش از پیش شهر جهانی یزد کمک کنند.

 
وی افزود: با توجه به جایگاه فرهنگ در استان و ظرفیت‌های خوبی که برای بروز توانمندی‌های فرهنگی، هنری و ادبی در این شهر وجود دارد، می‌توان با تحرک بیشتر و هم‌افزایی نهادها و کانون‌های فرهنگی در راستای پویایی و اعتلای فرهنگ و هنر این شهر گام برداشت.
 
وی با بیان اینکه با برنامه‌ای منسجم و هم‌افزایی تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر می‌توان به پویایی و تحرک بیشتر این بخش کمک نمود و ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد افزود: استان یزد در سطح کشور به همین ویژگی شناخته می‌شود که امیدواریم در آثار هنری هم بتواند این ظرفیت را نشان دهد.
 
 
 
استاندار یزد با بیان اینکه در گذشته، آثار هنری که بتواند یزد و ظرفیت‌های آن را به خوبی نشان دهد، اندک بود و توسط تک ستاره‌ها بروز و ظهور داشت و تمام می‌شد گفت: با گزارشی که ارائه شد، آینده هنر استان امیدوار‌کننده است.
 
طالبی ادامه داد: در گذشته جریان مستمر تولید آثار فرهنگی و هنری در استان نسبت به کل کشور کم بود ولی خوشبختانه امروز حرکت‌ها و اقدامات خوبی در این عرصه بویژه در زمینه نویسندگی صورت گرفته است.
 
وی با تأکید بر لزوم همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها برای شتاب بخشی به فعالیت‌های فرهنگی، هنری در استان خاطر نشان کرد: باید دستگاه‌های فرهنگی و هنری در مقاطع مختلف گرد هم جمع شوند و با هماهنگی، هم‌افزایی و انرژی مشترک فعالیت‌های فرهنگی، هنری تأثیرگذار و ارزشمندی را انجام دهند.
 
استاندار یزد در پایان با بیان اینکه شاید فرصت به دست آمده امروز برای فعالیت در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، دیگر به راحتی قابل تکرار نباشد اظهار داشت: امروز زمینه انجام کارهای فرهنگی، هنری و اجتماعی در استان بیش از گذشته است و امیدواریم حوزه هنری هم رسالت خود را در این عرصه به خوبی انجام دهد.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..