راه‌اندازی نرم افزار توزیع شکر در یزد

مدیر بازرگانی صنعت، معدن و تجارت یزد، گفت: برای توزیع عادلانه شکر نرم افزاری در استان تهیه شده، که با وارد کردن کد ملی خانوار از خرید دوباره شکر جلو‌گیری می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«علی افشارپور» با اشاره به اقدامات سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان برای توزیع عادلانه شکر،‌ اظهار کرد:‌ سهمیه ۲۶۰ تنی شکر طی روزهای آینده، در چندین فروشگاه خاص توزیع می‌شود.

 
وی افزود:‌ در استان یزد پنج هزار تن سهمیه صنف و صنعت و حدود ۲۸۵ تن سهمیه برای خانوارها در نظر گرفته شده، اما همچنان تقاضا برای خرید شکر در استان یزد وجود دارد.
 
مدیر بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی نرم افزار ویژه دریافت شکر تنظیم بازار در یزد، گفت: نحوه توزیع شکرهای اختصاص یافته بین صنف ها با توجه به اولویت ماه مبارک رمضان به واحدهای تولید زولبیا، بامیه، قند و نبات واگذار شده است.
 
افشار پور تصریح کرد: در این زمینه قند و نبات‌های تولید شده با قیمت دولتی در استان یزد توزیع می‌شود.
 
این مسول بیان کرد: سعی کمیته توزیع زیر گروه تنظیم بازار این بوده، که در چند فروشگاه تعیین شده، فرآیند توزیع با حضور بازرس انجام شود.
 
وی در پایان گفت: امسال به دلیل تفاوت بالای قیمت شکر آزاد و شکر دولتی، تقاضا برای خرید شکر دولتی زیاد است که این تقاضا بیش از حد نیاز است.
 
منبع:ایسنا یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..