سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تاکید کرد:

ضرورت اجرایی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را لازم الاجرا دانست و بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات این کارگروه از سوی دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ‌به ریاست "سیدمسعود عظیمی" سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و اعضای این کارگروه در استانداری یزد برگزار شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ‌در این نشست گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان لازم الاجراست و همه دستگاه ها باید آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا کنند.
"‌سیدمسعود عظیمی" ‌ادامه داد: در صورت اجرا نکردن مصوبات این کارگروه ‌ازسوی یک بخش، دادستانی استان می‌تواند برای نظارت وارد میدان شود.
وی افزود: با توجه به این ظرفیت بالا، مدیران واحدهای تولیدی و بخش خصوصی می‌توانند با دسته بندی مشکلات، خواسته‌های خود را ارائه کنند تا با همفکری و مصوبات جدید برای حل آنها راهکار مناسب و لازم پیدا شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خاطرنشان کرد: بخش خصوصی نیز در پیگیری و اجرای مصوبات دقت و تعامل بیشتری داشته باشد.
عظیمی با اشاره به مشکلات برخی واحدهای کاشی و نساجی، اداره کل گمرک و شورای هماهنگی بانک‌های استان را موظف کرد تا با شناسایی مشکلات عمده در مسیر صادرات و واردات واحدهای تولیدی به صورت روزانه، برأی حل آنها در اسرع وقت، راهکار مناسب ارائه کنند.
وی بر ضرورت تشکیل جلسه‌ای با شورای هماهنگی بانک‌های استان برای دستیابی به راهکاری برای حل مشکلات ارزی واحدهای تولیدی تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت شوراها و کارگروه های اقتصادی استان به ویژه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی برای حل این مشکلات استفاده کرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در پایان سخنان خود خواستار استفاده از ظرفیت رسانه‌ها شد و خاطرنشان کرد: اگر به خوبی از ظرفیت صدا و سیما و رسانه های استان استفاده شود بسیاری از مسائل را می‌توان با اطلاع رسانی مناسب به واحدهای تولیدی و مردم حل کرد.
گفتنی است در این نشست نمایندگانی از واحدهای تولیدی و نساجی استان گزارشی از مشکلات این بخش در حوزه‌های مختلف به ویژه واردات مواد اولیه ارائه کردند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..