۵ گردان از استان یزد در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشتند

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه ۵ گردان از استان یزد در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشتند گفت: بیش از ۱۳۰ شهید از استان یزد در این عملیات تقدیم انقلاب شد.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ رضا پور شمسیدر نشست خبری که به منظور اعلام برنامه‌های ویژه بزرگداشت روز سوم خرداد در استان یزد برگزار شد با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر یک حرکت خاص و ویژه بود اظهار داشت: انجام یک حرکت به تمام معنا انقلابی سبب شد که خرمشهر به پیروزی برسد و در طول این چهل سال هر کجا که حرکت انقلابی را شاهد بودیم، در نهایت به نتیجه دلخواه خو دست یافتیم.

 
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه اطاعت‌پذیری بی‌چون و چرا از ولایت فقیه یکی از اصلی دلایل پیروزی خرمشهر بود گفت: در آنجا زمان فرمان ولایت توسط تمامی رزمندگان پذیرفته می‌شد و آنها بدون هیچ کمی و کاستی در راستای تحقق گفته‌های ولی فقیه زمانشان گام بر می‌داشتند.
 
وی خاطرنشان کرد: اتحاد و همبستگی در کشور، اعتماد به جوانان و توجه ویژه به فرماندهان جوان از دیگر عواملی بود که سبب شد خرمشهر به پیروزی برسد.
 
پور‌شمسی اضافه کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر سبب تکان خوردن همه معادلات نظامی دنیا شد و به شکلی صورت پذیرفت که هیچ کس فکر این را نمی‌کرد که خرمشهر توسط نیروهای رزمنده ایرانی که تعدادشان بسیار کمتر از بعثی‌های عراقی بودند پیروز شود.
 
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: هر کجا در کشور بر اساس قوه عاقله و به دور از تفکرات غربی حرکت کردیم نتیجه به پیروزی رسیدن را برایمان به ارمغان آورد.
 
وی در ادامه با اشاره به ۵ گردان از استان یزد در عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: فرمانده رشید و خلاق عملیات آزادسازی خرمشهر حاج احمد متوسلیان بود که توانست با فداکاری رزمندگان شایسته جمهوری اسلامی به پیروزی دست یابد و در نهایت نیز بیش از ۱۳۰ شهید از استان یزد در این عملیات تقدیم انقلاب شد.
 
پور شمسی در پایان با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است و نه گروه و قشر خاص گفت: امروزه با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور فعال در شبکه‌های مجازی، دنبال حضور هر چه بیشتر و تأثیرگذارتر در شبکه‌های اجتماعی هستیم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..