معاون فرماندار مهریز:

آمادگی کامل برای مقابله با سیلاب احتمالی در مهریز وجود دارد

معاون فرماندار مهریز با اشاره به بارش‌ باران در مناطق کوهستانی این شهرستان گفت: شهرستان مهریز آمادگی کامل برای مقابله با سیلاب احتمالی را دارد.

به گزارش یزدی نیوزعلیرضا مرادیان اظهار داشت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر خطر وقوع سیلاب در مهریز، همه نهادها برای مقابله با سیلاب احتمالی در این شهرستان آمادگی لازم را دارند.

 
وی بیان کرد: شهروندان هشدارهای ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرند و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران نیز در حالت آماده‌باش باشند.
 
مرادیان ادامه داد: با توجه به احتمال جاری شدن سیلاب در مسیل‌ها، شهروندان از اسکان و توقف و رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر، بستر و حریم رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تمهیدات در راستای اطلاع رسانی و اعلام هشدارهای هواشناسی انجام شده است، افزود: کشاورزان، دامداران و مردم مهریز هشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرند.
 
معاون فرماندار مهریز تاکید کرد: با توجه به هشدارها امیدواریم شرایطی فراهم شود که باران رحمت الهی برای این شهرستان نعمت باشد و تبدیل به بحران و حادثه نشود.
 
مرادیان همچنین با اشاره به برگزاری جلسه ستاد بحران در فرمانداری مهریز عنوان کرد: دستگاه‌های مرتبط و اعضای این ستاد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های و آمادگی‌های خود، برای مقابله با وقوع سیل و اقدامات پیشگیرانه در این زمینه آمادگی کامل دارند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..