عدم ارائه خدمات به دارندگان کارت های ملی قدیمی

مدیر کل ثبت احوال استان یزد :از ابتدای خردادماه دیگر خدماتی در دستگاههای اجرایی به دارندگان کارت های ملی قدیمی ارائه نمی شود .

به گزارش یزدی نیوزمکرمی  با اشاره به اینکه مهلت استفاده از کارتهای هوشمند قدیمی در سال ۹۸تمدید نشده است گفت :از ابتدای خرداد ماه سال جاری ارائه خدمات در دستگاههای اجرایی به دارندگان کارت ملی قدیمی پایان می پذیرد وخدمات صرفا در مقابل ارائه کارت ملی هوشمند و یا رسید درخواست کارت ملی هوشمند مهمور به مهر ثبت احوال و یا دفتر پیشخوان صورت می گیرد.

وی افزود : دراستان یزد ۸۳۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی وجود دارد که ۱۷۰ هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند .
مدیر کل ثبت احوال استان یزد گفت: افرادی که درخواست کارت ملی هوشمند نداده اند می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان و یا اداره های ثبت احوال و درخواست کارت ملی هوشمند و دریافت رسید درخواست ،خدمات خود را دریافت کنند .
مکرمی با بیان اینکه هشت هزار کارت ملی هوشمند آماده تحویل است افزود: اولین محموله کارت ملی داخلی هفته گذشته تحویل ثبت احوال کشور شده است و کارت های ملی درخواست شده به مرور زمان آماده و به صاحبان آن ها برای دریافت نحوه کارت آنها اطلاع رسانی می شود.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..