پرداخت ۴۹۷ مورد کمک‌هزینه ازدواج به نیازمندان یزدی

مدیرکل کمیته امداد استان یزد : پارسال ، یک میلیارد و 803 میلیون تومان برای ازدواج نیازمندان از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی پرداخت شده است .

به گزارش یزدی نیوزمحسن علیزاده با اشاره به اینکه ازدواج مورد تأکید و سفارش دین مبین اسلام و موجب آرامش روح  می شود گفت : حمایت از ازدواج و کمک به تأمین جهیزیه جامعه هدف زیر پوشش و پرداخت تسهیلات ازدواج  ، یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد برای ترویج ازدواج ساده و تحکیم نهاد خانواده است . 

 
وی افزود : پارسال ، ۴۹۷ مورد کمک‌هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، دختران نیازمند غیر تحت حمایت، ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار و هدیه ازدواج به پسران تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شد.
 
پرداخت ۴۹۷ مورد کمک‌هزینه ازدواج به نیازمندان یزدی
 
وی با بیان اینکه ۲۱۵۴ دختر زیر پوشش در شرف ازدواج قرار دارندگفت :  سرانه پرداختی برای ازدواج مجدد بانوان و نوعروسان زیر پوشش ،  پنج میلیون تومان و سرانه کمک‌هزینه تأمین جهیزیه دختران نیازمند و هدیه ازدواج پسران  دو میلیون تومان است.
 
 علیزاده با اشاره به فراهم بودن زمینه مشارکت نیکوکاران در تأمین جهیزیه و ازدواج نیازمندان گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و با تعیین نیت خاص برای ازدواج مددجویان زیر پوشش ، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب طرح کوثر به این نهاد اهدا کنند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..